hoe vertellen?

Hoi meiden,

Het lijkt me leuk om straks het goede nieuws te vertellen door ons zoontje een shirtje aan te trekken met daarop een tekst of gedichtje dat we in verwachting zijn en dat hij grote broer word.

Nu heb ik weleens van de tekst gehoord;
Wat stoer
Ik word grote broer!

Weten jullie nog andere leuke teksten of gedichtjes?

Of hebben jullie andere leuke ideen om het aan de familie te vertellen?

Groetjes Mini
 
Hee,
Ik vind dat een afgezaagde manier. Wij hebben het onze ouders verteld tijdens een bakje koffie en er beschuit met muisjes bij gegeven, was een complete verrassing! En ik weet niet hoe oud je zoontje is, maar wij leren hem nu: Wat word jij? Een grote ...?
Ook leuk dachten we.
 
Hee Mini!

Wat een leuk idee!
Wat dacht je van:
Ik ben superblij
want ik krijg er een broertje of zusje bij!

Of

Ik hoef me binnenkort niet meer te vervelen
want ik krijg een broertje of zusje om mee te spelen!

Of

Over ... maanden geef ik een kusje
aan mijn kleine broertje of zusje!

Ik verzin het ook maar ter plekke (weet je meteen wie hier altijd de Sinterklaasgedichten schrijft)

Succes!

Xxx

ps: mamaikke, beschuit met muisjes is niet afgezaagd???
 
Hoi Mini,

Ik vind zo´n shirtje ook leuk, heb ik ook een keer gedaan, dit keer heb ik mijn ouders gewoon de test gegeven, nu was dit ook heel onverwacht, ik wilde eigenlijk nog even wacten met vertellen, maar tegen mijn ouders kon ik dat gewoon niet!!

Mijn zus heb ik bij de middelste een slabbertje gegeven met de tekst: spekken die hap peettante..

Veel plezier met vertellen!!

Gr MJ
 
Bij Daniel hebben we het persoonlijk aan mijn schoonmoeder verteld door bonbons in de vorm van beschuit met muisjes (rose en blauw) te geven en de rest hebben we toen gewoon opgebeld,
Wilde het nu anders doen vandaar dat shirtje!

Andere ideen zijn zijn ook van harte welkom maar als ik beschuit met muisjes moet geven, sta ik een uur te smeren
Het gezin van mijn schoonfamillie is met aanhang en kids namelijk 24 personen.

Groetjes Mini
 
Terug
Bovenaan