hoe vertellen?

Die teksten voor op een tshirt vonden wij ook vrij afgezaagd, dus wij hadden de volgende tekst bedacht:

"Mijn mama heeft een baby in haar buik
en ik krijg een stom tshirt"

Wat ook kan is een fotolijstje met de volgende tekst:

Je kan me nog niet horen
Je kan me nog niet zien
Omstreeks (maand) wordt ik geboren
Mag mijn foto dan in dit lijstje misschien?
 
juulke 82 het was niet zo lullig bedoeld als dat jij het nu doet overkomen hoor, alleen de afgelopen 4 mensen die het verteld hebben hadden allemaal een shirt met die tekst van stoer, ik word grote broer.
die teksten die jij had zijn wel leuk en niet standaard
en ik had ons idee nog bij niemand in onze omgeving gezien
 
De eerste keer heb ik de zwangerschapstest ingepakt.
Deze keer hebben we een shirt gemaakt met "Ik word grote zus!!" en die bij mijn dochter aangetrokken.

Ik houd persoonlijk helemaal niet van die rijmpjes als : "Geef me een kus ik wordt grote zus"
Dus wij hebben het gewoon zonder rijm gedaan.

Je kan ook een slabbertje of een rompertje geven met de mededeling dat ze die op een gegeven moment wel kunnen gebruiken.
Of het boek: "Oma, vertel eens"
Dat is een boek dat oma invult zodat het kleinkind later weet hoe oma geleefd heeft en over dingen dacht.
 
bij onze tweede hebben we onze dochter een shirtje aangedaan met op de voorkant de tekst: 'groot nieuws' en op de achterkant: 'Ik word grote zus!'
Bij nr 3 hebben we voor mijn ouders een lijstje gedaan met het gedichtje wat Nicole1984 ook vermeld heeft en voor mijn schoonouders 2 foto's van de kinderen in een lijstje gedaan en de echofoto ertussen. Kado gedaan onder het mon van een vakantiegrapje. (mijn schoonouders gingen de dag erna weg) Mijn eigen ouders gingen al 4 weken eerder weg, dus was nog geen echofoto bsb...
Wat we bij de komst van de oudste hebben gedaan, kan ik me dus echt niet meer herinneren. Nu al zwangerschapsdementie...
 
Wij hadden tekst op voorkant NMR 1
Op achter kant NMR 2 coming soon.....

Vond de "gebruikelijke"teksten ook beetje afgezaagd.

Je kan ook zoiets als...

Nummer 1 ( en op achterkant ) maar in (maand) niet meer alleen.


Moet wel zeggen dat mijn ma het gelijk zag, maar mijn schoonmoeder hebben we op gegeven moment maar een hint moeten geven, want na half uur nog geen reactie. Had ze alleen voorkant gelezen en hoewel ze 3x boven onze dochter hing terwijl die met haar rug naar haar toe zat, heeft ze nooit gezien of opgemerkt.

Succes, enne laat je weten wat t is geworden?

Liefs
 
Terug
Bovenaan