Hoe vieren jullie je kleintjes 1e verjaardag!

Heey meiden

Speciaal he de eerste verjaardag!!

Wij zijn ook volop bezig met de voorbereidingen, hoewel het nog wel ruim een maand duurt hihi
Celeno wordt 15 juni 1 jaar! Echt niet te geloven!!
De uitnodigingen heb ik al gemaakt, met een foto, die worden binnenkort dan bezord.
Verder heb ik al slingers en ballonnen in huis.
Ook heb ik op internet nog wat leuke dingen besteld, zoals een slabber met b-day boy en een aankondiging voor op de deur en een 1 (kaars) voor op de taart.
Kan het niet laten... haha
Nu nog een kado!! We zitten te denken aan een loopfiets of auto.
Ik denk dat we binnenkort even gaan kijken.
Verder vieren we het in het weekend na zijn verjaardag en laten we de visite komen van 14.00 tot 18.00 uur.
En de maandag dat hij echt jarig is vieren we natuurlijk ook, maar voornemelijk met zn drietjes.

Veel verjaardagplezier allemaal!!

xx
 
Hoi.

Ik moet zeggen dta wij onze dochter haar verjaardag niet super groot geviert hebben ofzo. Had wel uitnidiging voor familie en paar vrienden. Maar gewoon voor even gezellig thuis. Voor de rest zijn we op haar verjaardag zelf naar de dierentuin geweest en hadden een lekker eigen gemaakt taartje voor haar om van te smullen.

Wij wilden het zelf niet al te druk. Zowieso zoveel indrukken en ze hebben er nog niet echt veel idee van op het moment nog, maar zeker wel leuk om te vieren met vrienden om haar heen.
 
mijn kleine meid is nog geen 3 maanden maar ik zit er nu ook al over na te denken hahahaha.

zij is 2 dagen eerder jarig dan mij dus dat vieren we gewoon samen. Een dagje naar de dierentuin is ook leuk. Er wordt gewoon alcohol geschonken waarom niet? Ik ben zelf een wijn drinker en drink nu ook wijn waar ze bij is wat is daar verkeerd aan?
 
Hoi meiden,

Wat een leuk onderwerp zeg! Alhoewel.
Wij wonen op curacao en hier worden verjaardagen nogal op grootse manier gevierd. Ikzelf vond dat altijd een beetje onzin voor een baby die zich er zelf nog niet echt bewust van is, maar schijnbaar is dat hier not done en wordt er een groot feest verwacht. Denk hierbij aan een springkussen (ja zo'n grote in de vorm van een kasteel ofzo) een dj of bandje, taart, eten, hapjes, spelletjes, pinnata en afscheidskadootjes en dan hebben we het niet over een bellenblaas hoor. Nee, een hele tas met snoep en speeltjes per kind. Ik als nuchtere nederlander heb hier zo mijn bedenkingen bij maar aangezien de buurvrouwen tijdens de bevalling meestal de gastenlijst al zitten te schrijven (100 man!!!) ben ik een beetje bang dat ik toch wel zal bezwijken onder de druk. Mijn man vind het natuurlijk een geweldig idee aangezien hij toch de organisatie aan mij overlaat en zit nu al te vragen wat wij gaan doen. Zou bijna het idee krijgen dat hij jarig wordt.

groetjes LOu.
 
Terug
Bovenaan