Hoe vinden de opa's en oma's het??

Hallo!!!!

Mijn ouders zijn helemaal blij met Linde erbij.
Ze hadden natuurlijk Roos al om van te genieten, die is bijna 4, en moesten wel even wennen aan een baby erbij. Maar iedereen is inmiddels gewend, opa en oma blij en de meiden ook. Linde slaapt ook heel goed bij opa en oma.
Ik dus ook blij, laat ze met een gerust hart bij ze achter.
Mijn schoonouders is een heel ander verhaal, ze hebben de meiden sinds oktober al niet meer gezien (daarvoor al twee keer!!!!!).
Zelfs met sinterklaas niks van ze gehoord, ik baal hier enorm van, ik vind ze al niet zo en dat wordt er niet beter op.
Ik vind dat mijn man daarover met ze moet praten maar die doet dat niet, dus moet ik het eigenlijk zelf doen maar vind dat erg moeilijk.
Ze wonen in Rotterdam, 50 minuten rijden niet enorm ver weg dus, moet ook eerlijk zeggen dat wij er niet vaak komen maar zij zijn toch opa en oma, beetje interresse mag dan toch wel. Roos en Linde zijn hun enige kleinkinderen.
Nou ja, ik ben blij dat mijn ouders op 5 min. afstand wonen en we daar heel goed contact mee hebben.

groetjes Danielle.

Mijn ouders zijn helemaal gek op onze kids! Ze hebben inmiddels al 11 kleinkinderen, en ze zijn echt met allemaal even gek! Ik vind het geweldig om ze bezig te zien met de kinderen, kan ik echt van genieten! Ik ben blij dat m'n kinderen jonge opa's en oma's hebben (m'n ouders en schoonouders zijn allemaal begin/midden 50)
Zelf heb ik nooit veel aan m'n opa en oma gehad, die waren al eind 70 toen ik werd geboren, en die van m'n moeders kant zijn overleden toen ik 1jaar was. Dus ik vind het echt heel leuk voor de kids dat ze lekker kunnen spelen en stoeien met ze!

Van de kant van de schoonfam. waren onze kids de enigen, maar in januari zijn m'n schoonzusjes allebei bevallen. Dit vind ik erg fijn, want nu zijn m'n schoonouders minder claimend naar die van ons toe.

Moet zeggen dat m'n schoonouders ook altijd zeggen dat ze de kids te weinig zien, maar ze komen hier ook bijna nooit,  hooguit 1x per maand. terwijl ik wel 1x per week naar hun ga.

Mijn ouders en schoonmoeder zijn helemaal dol op de kleine meid en haar grote broer.
Wat ik ook wel bijzonder vindt is dat mijn band met mijn vader veranderd is sinds ik kinderen heb. We zijn veel hechter geworden.
Hij is ook erg emotioneel geworden, in de kraamweek zag ik hem ineens alleen staan huilen bij Tess aan het bedje.

Sandra mv Nick en Tess

Mijn ouders vinden het helemaal geweldig!!
Die wonen hier ook op 4 min loopafstand, dus zien Merel zeker 1 a 2 keer in de week.
Vind het alleen soms vervelend dat ze zo op Merel ingaan dat je zelf geen verhaal kunt vertellen... zal er wel bijhoren hahaha

De ouders van mijn man zijn  gescheiden, zijn vader zien we niet zo veel.
En zijn moeder woont 25 min met de auto hier vandaan, die zien we ook niet zo vaak!
Voor hun is dit hun 3de kleinkind.

Mijn schoonmoeder had wel willen oppassen alleen dat zag ik niet zo zitten aangezien ze een andere kijk op opvoeden heeft! (ze paste op bij mijn 2 nichtjes en dan kneep ik mijn tenen bij elkaar)

quote: mamma_Ilse reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-02-2007 19:51:'));

Kan iedereen even goed met haar ouders/schoonouders opschieten? Mijn schoonouders zijn nogal anders dan ik ben en dat vind ik best wel ns moeilijk (om het voorzichtig uit te drukken). Vertrouw mijn moeder blindelings daarentegen..... hebben jullie dat ook??

Ja dat heb ik ook,maar misschien komt het bij mij ook,omdat ik totaal niet met mijn schoonmoeder op kan schieten!
Mijn ouders zijn helemaal gek op Jorden en Jorden ook op hun,Mijn moeder komt altijd op Donderdag,en dan doet ze Jorden in bad,lekker met hem tutten,ze zegt altijd,dat Donderdag "Oma Dag is",er in tegen van mijn schoonouders,die zien we bijna nooit,voor dat we Jorden kregen zagen we ze al nooit,maar toen met zn geboorte,liepen ze de deur plat,bewijzen van spreken,maar nu zien we weer bijna nooit
Gerard(mijn man) heeft de zaak van zn ouders overgenomen 6 jaar geleden,en zn ouders helpen soms nog in de zaak,en dan zie ik ze soms,en dan zegt mijn schoonmoeder,oh wat is hij groot geworden,ja dan moet je langs komen,wij gaan daar nooit naar toe,maar Gerard zie zn ouders op de zaak en ik heb er geen behoefte aan om mijn schoonouders te zien,ik ben niet hun idale schoondochter,dat is mij nu wel duidelijk!

Terug
Bovenaan