Hoe vinden jullie je patner als papa

A

Anoniem

Guest
Het topic zegt het al, hoe vinden jullie je patner als papa.

Ik vind Dennis een hele leuke en goede vader, Hij zorgt goed voor Jesse en doet ook alles met hem, luier verschonen, spelen, in bad doen, eten geven, aankleden, met een redelijke goede keuze aan kleding, Haren doen. Kortom alles dus, ik kan met een gerust hart de deur uit.

Toen Jesse net geboren was, vond Dennis het moeilijk om Jesse te verschonen en in bad te doen, omdat hij bang was hem pijn te doen,
Ik as zelf bang dat Dennis poep luiers niet zou willen doen, maar daar draait hij zijn hand niet voor om.

Ben benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes Linda

hoi

Hendri is een hele lieve en zorgzame papa
hij doet ook alles met Bram en is echt een super trotse vader die stapelgek
is op zijn zoon
ik kan hun gerust met z'n 2-en laten en hoef me niet druk te make of alles wel goed komt

liefs ilona

Hier ook een super lieve papa die  vanalles doet. Natuurlijk probeert hij weleens onder de poepluier uit te komen maar dat is af en toe ook wel grappig!

Speelt veel met Jennifer en verzint ook geregeld nieuwe spelletjes, waardoor ik ook helemaal in een deuk lig!!!!

Gaat vaak samen met Jennifer in bad en op mijn sportavond zorgt hij voor het avondritueel.

gr. Ilone

Ik vind Maik ook een super vader!! Hij doet alles met Rik! Hij wil dat ook want hij werkt natuurlijk veel meer en hij verheugt zich dan ook op Rik als ie thuis is. Maik gaat ook altijd met Rik in bad en straks gaat Rik ook een dag minder werken om bij Rik te zijn, DAS TOCH SUPERCOOL!!

Nou ben dus heel blij dat hoor je wel haha

X Saskia

Dennis is echt de beste papa voor onze kindjes! Hij is heel enthousiast en speelt ook echt met Feline en ik zie dat ze gek op hem is.
En het zegt wel genoeg dat Feline elke dag om kwart voor 5 al bij het raam PAPA PAPA staat te roepen tot hij thuis komt.
(doet ze trouwens ook als ik moet thuis komen hoor, gelukkig wel)
Alleen de poepluiers zijn voor mij... dat is wel minder.

groetjes Maris

Natuurlijk is Ray ook een goede papa.. hij rolt de hele vloer over met Birgit en een lol dat ze hebben!

Wel heb ik af en toe eens een moment dat ik er van sta te kijken dat hij minder geduld heb als ik.. hij is veel weg dus zou je denken dat hij er dus meer energie voor heeft.
Zeker 's nachts kan hij echt heel humeurig doen enzo.. ook als Birgit ziek is oid, dan denk ik, ok ik doe het wel weer hoor, ben t gewend! Misschien is dat niet helemaal eerlijk. Ik merk ook dat ik wel eens van hem verwacht dat ie een tandje bij zet om in te halen dat ie weinig thuis was, maar dat zit meer tussen mijn oren.

Ook merk ik dat is minder "in" het ouder zijn zit.. Ik be ook altijd degene die met birgit naar de HA gaat of het CB dus moet altijd de info doorgeven... :)

Ach als Ray er is, loopt HIJ achter de kinderwagen.. als we naar zijn familie gaan wil HIJ Birgit uit de auto halen.. aan die dingen zie ik dat ie echt een lieve papa is.. !

( hij is afgelopen weekend met de trein en bus naar zijn pa gegaan met Birgit.. ik vond t super spannend, maar volgens mij vonden ze t allebei prachtig!)

@Evelien: Dennis wil ook altijd per sé als we ergens op visite gaan Feline   naar binnen tillen. Gewoon om met haar te pronken hahaha. Wel erg schattig! Hij moet er straks dan 2 tillen!

Mijn man is een geweldige papa voor Eline en een geweldige stiefvader voor mijn zoon!!! Vooral dat hij een geweldige stiefvader is, vind ik top. Want hij heeft toendertijd twee voor de prijs van 1 gekregen en hij is daar heel goed mee om gegaan, terwijl het niet altijd makkelijk is (geweest)

Maar met Eline is hij ook zo goed. Hij is degene die er 's nachts uitgaat als Eline huilt, al moet hij nog zo vroeg op, dat doet hij gewoon allemaal. Hij speelt met haar, verschoont haar, doet haar in bad. En besteed gewoon echt tijd aan haar. Dat heb ik bijv. mijn vader bijna nooit zien doen. Heel bijzonder!!

Terug
Bovenaan