Hoe vinden jullie je patner als papa

ook hier een geweldige pappa voor ons meiske!!!
lief,zorgzaam,behulpzaam..en zo kan ik nog heel lang doorgaan ..gewoon in 1 woord;EEN SUPERPAPPA!!!doeiiiiii

Hai hai,

ook ik vind Ramon een goede papa voor zijn kids. In het begin met Dylano hebben we strubbelingen gehad, omdat hij er nix mee deed. Maar dat is er goed ingekomen bij hem, want hij doet het super nu! Ook met Sylvan. Haalt hem regelmatig uit de box, en praat tegen hem, en kroelt lekker.
Hij vind het baby zijn eigenlijk maar nix, maar weer wel dat hij juist zo een band op moet bouwen met Sylvan.
Voorderest doe ik alles met Sylvan hoor. Ramon doet Dylano in bad, en brengt hem vaak naar bed, en ik doe eigenlijk de rest wat over blijft haha!

Liefs Debby.

Ewout is ook een geweldige vader!!! Draait nergens zijn hand voor om, maar is ook de meest trotse papa als hij met zijn dochter over straat loopt!!! Gewoon een geweldige combinatie!!!

Groetjes Martine

quote: lin26 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-02-2009 20:38:03'));

Het topic zegt het al, hoe vinden jullie je partner als papa.

Ik vind Dennis een hele leuke en goede vader, Hij zorgt goed voor Jesse en doet ook alles met hem, luier verschonen, spelen, in bad doen, eten geven, aankleden, met een redelijke goede keuze aan kleding, Haren doen. Kortom alles dus, ik kan met een gerust hart de deur uit.

Toen Jesse net geboren was, vond Dennis het moeilijk om Jesse te verschonen en in bad te doen, omdat hij bang was hem pijn te doen,
Ik as zelf bang dat Dennis poep luiers niet zou willen doen, maar daar draait hij zijn hand niet voor om.

Ben benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan