Hoe voeld het aan???? Het begin van de bevalling???

Hallo dames. Even een vraagje......
Dinsdag bij verloskundige geweest en baarmoedermond was zacht en week en een vingertopje (halve cm) ontsluiting. Schijnbaar heb ik iets van voorweeen gehad zonder dat ik het gemerkt heb. Ik had wel iets van hele lichte krampen gehad maar dat kan van alles geweest zijn.
Na het inwendig onderzoek heb ik de hele dag last van krampen gehad. Schijnbaar zijn die krampen toch voorweeen.
Ben morgen uitgeteld en hoop echt dat de bevalling op gang komt en misschien dat ik me daarom dingen inbeeld....maar ik heb nu last van krampen. Het lijkt erger te worden.

Kan iemand mij vertellen hoe het aanvoeld om weeen te hebben??? Waar moet ik op letten ??? Kunnen die krampen weeen zijn??? Kan dit het begin zijn??? Wanneer herken je echte weeen??? Hoe weet je dat het echt staat te gebeuren?????

Ik hoop dat ik nog advies van iemand kan krijgen.....want de krampen kunnen zo weer weggaan (en dan heb ik ook mijn antwoord) of het kan erger worden en dan is dit dus het begin (en dan heb ik dus ook een antwoord, hahahaha)

Groetjes Jeanine
39+6 en hoopt dat de bevalling begonnen is (duim maar voor me)

helaas jeanine,

kan je hier niks over vertellen, aangezien mijn weeen bij de vorige niet op gang kwamen en ik aan de weeenopwekkers ben gelegd. mijn vliezen waren toen wel gebroken(ik had zelf hiervoor al 3 cm ontsluiting zonder dat ik dat wist)
ik hoop dat alles goed gaat en dat we deze week lezen dat je bevallen bent van een gezonde zoon of dochter.

groetjes Ellen

Hey Jeanine,

Echt weeen herken je! Zolang je nu nog twijfelt, zijn het geen echte weeen, maar het kunnen best wel voorweeen zijn. Hou het ff in de gaten. Maar echte weeen die onderscheiden zich normaal gesproken erg duidelijk van de voorweeen.
Succes vandaag! Ben benieuwd of het doorzet vandaag!

Groetjes Maris (27+5)

Hey Jeanine,

Echt weeen herken je! Zolang je nu nog twijfelt, zijn het geen echte weeen, maar het kunnen best wel voorweeen zijn. Hou het ff in de gaten. Maar echte weeen die onderscheiden zich normaal gesproken erg duidelijk van de voorweeen.

Groetjes Maris (27+5)

Hey Jeanine,

Groetjes Maris (27+5)

BIj mij voelde het als menstruatie kramp en zweten om de 10 min. ik was erg naief dacht zo van nee dit kan toch niet (op precies 38 weken) had een afspraak bij me gyn en die vertelde dat het weeen waren. Ik heb 2 weken voor weeen gehad en me slijmprop was ik al met 36 weken voor een grootdeel kwijt (dat kan aangroeien zeiden ze )
Ik had 2cm ontsluiting toen ik bij dr was en na de afspraak moest ik meteen naar de verloskamers.
De echte weeen die meer ontsluiting veroorzaken die waren veel heftiger bij mij.
Ik hoop dat dit het begin bij je is!!!
sterkte en succes

quinta

Terug
Bovenaan