Hoe voelen jullie je?

Zoals de titel al zegt.....hoe voel je je?

Ik eigenlijk best beroerd!
Als ik ook maar even een poosje niet eet word ik misselijk. Dus elk uur moet er wel wat in m'n maag... Das het ergste niet, maar tussendoor ben ik toch ook niet helemaal lekker.
Dat is vooral heel moeilijk als ik moet werken. Gelukkig maar 3 dagen, maar op dit moment is het 3 dagen teveel. Vandaag vielen m'n ogen zowat dicht...Zooo moe en beroerd!

Ben super blij hoor, met zwangerschap, maar dit valt me nu toch wel even zwaar. Vooral omdat ik er niet over mag/kan/wil praten!! Ben nu 6 wkn en 4 dgn dus het is nog echt even te vroeg om het rond te bazuinen.

En...m'n onderbuik begint al iets te bollen!! Voor anderen niet zichtbaar hoor, maar merk bij mezelf wel verandering. Leuk en spannend!!

Groetjes,
Sammie

Hoi Sammie,

Ik ben nu 7 weken, en voel me net als jij erg beroerd. Erg misselijk, wordt bij mij erger als ik eet, maarja kan daar natuurlijk niet zomaar mee stoppen.
Verder ook erg moe, last van mijn borsten, hoofdpijn, vergeetachtigheid en buikpijn. Dus snap helemaal hoe je je voel. Maar moet maar denken, het is het allemaal helemaal waard.
Maar of het te vroeg is om te vertellen, dat bepaal je helemaal zelf hoor. Wij hebben er voor gekozen om het wel gewoon te vertellen. Krijg je meteen een stuk meer begrip voor al je kwaaltjes. En mocht er iets fout gaan, dan krijg je ook een heleboel steun.
Maar is natuurlijk voor iedereen anders. Succes in ieder geval.

Liefs Noor

hoi sammie,

ik ben nu 7 wkn en voel me ook super beroerd, misselijk heel moe en pijn aan mijn borsten.
verder ben ik vaak duizelig dit vind ik nog het vervelendste van al mijn kwaaltjes, dit heb ik bij mijn andere zwangerschappen niet gehad.
vergeetachtig ben ik nog niet zozeer alleen vergeet ik sommige woorden als ik wat zeg dan kijken de mensen me wel raar aan, meestal heb ik het zelf niet eens in de gaten. haha
ik heb het ook meteen verteld iedereen vond het super leuk alleen mijn baas niet die had z'n stomme opmerking van mens wat moet je in gods naam met 4 kinderen, ik hou helemaal niet van kinderen dus verwacht niet dat ik daar rekening mee ga houden.
nou ja daar moet ik het dan mee doen, mijn collega's waren gelukkig wel heel positief, en zijn heel meegaand ze weten al als ik wit wegtrek dat ik elk moment naar de wc kan rennen om overte geven, ik werk in een slagerij dus met al die vervelende geurtjes waar je nu van over je nek gaat maar ja ik ga toch werken ondanks mijn vervelende baas!!!!
as maandag mijn afspraak bij de vk dus spannend ben benieuwd, lijkt of ik nu steeds meer zenuwen krijg. zullen de hormonen wel zijn.

nou tot snel, sorry voor mijn geklaag moest ff mijn ei kwijt.

groetjes en een dikke knuffel esther

Wat vervelend dat jullie zo misselijk zijn. Ik moet zeggen dat ik daar (nog) geen last van heb (even afkloppen). Ik heb wel heel veel pijn in m'n bekken en kan 's nachts niet goed slapen daardoor.

Sterkte met alle kwaaltjes.

Nou ik heb gelukkig ook (nog) geen last van misselijkheid.
Maar ben wel extreem moe en snel duizelig.
En last van winderigheid dat vind ik nog wel het vervelendst geloof ik haha.

En best wel veel krampen in mijn buik.
Daar maak ik me toch wel een klein beetje zorgen over want dat had ik bij mijn zoontje helemaal niet.
Maar ik moet maandag toch naar de dokter dus ik denk dat ik het maar gelijk even vraag.

Groetjes Wijdrietjes

Daar maak ik me toch wel een klein beetje zorgen over want dat had ik bij mijn zoontje helemaal niet.
Maar ik moet maandag toch naar de dokter dus ik denk dat ik het maar gelijk even vraag.

Groetjes Wijdrietjes

Groetjes Wijdrietjes

Terug
Bovenaan