Hoe voelen jullie je?

Nou ik heb gelukkig ook (nog) geen last van misselijkheid.
Maar ben wel extreem moe en snel duizelig.
En last van winderigheid dat vind ik nog wel het vervelendst geloof ik haha.

En best wel veel krampen in mijn buik.
Daar maak ik me toch wel een klein beetje zorgen over want dat had ik bij mijn zoontje helemaal niet.
Maar ik moet maandag toch naar de dokter dus ik denk dat ik het maar gelijk even vraag.

Groetjes Wijdrietjes

Nou ik heb gelukkig ook (nog) geen last van misselijkheid.
Maar ben wel extreem moe en snel duizelig.
En last van winderigheid dat vind ik nog wel het vervelendst geloof ik haha.

En best wel veel krampen in mijn buik.
Daar maak ik me toch wel een klein beetje zorgen over want dat had ik bij mijn zoontje helemaal niet.
Maar ik moet maandag toch naar de dokter dus ik denk dat ik het maar gelijk even vraag.

Groetjes Wijdrietjes

Ik ben nu 5 weken zwanger van onze eerste en gelukkig weinig symptomen. Wel last van zere borsten, ontzettende moeheid (ogen vallen soms gewoon dicht) en zeurende pijn in de onderbuik. Maar dat laatste vooral na een dag werken (fysiek zwaar en veel lopen) dus tja daar zal ik rekening mee moeten houden.
Hebben jullie al dingen die echt niet meer gaan?

Ik ben snel misselijk vaak een hongerig leeg gevoel in mijn maag, mijn borsten doen pijn en ben moe!
En s'nachts moet ik eruit om te plassen.
Maar verder gaat alles goed en geniet ik van de zwangerschap,

Groetjes Chantal

haha ja dat snachts uit bed herken ik ook :) zo rond een uurtje of 4...
Slapen lukt trouwens ook niet echt... weet gewoon niet hoe ik wil liggen. Was gewend om op mn buik te liggen en ja dat lukt nu niet meer (mn buik nog wel maar mn borsten.... auw!)

Ja!! Heel herkenbaar, ik moet er meestal ook rond 4en uit, en ik sliep ook altijd op mijn buik maar dat gaat ligt niet meer lekker.
Lig nu al op mijn linker kant omdat ik daar bij mijn eerste zwangerschap niet echt aan kon wennen, denk nu van als je vroeg zo gaat liggen wen het sneller.

Hoi allemaal

Ik ben nu 6 weken en 3 dagen en ik voel me heel erg beroerd ik ben eigenlijk de hele dag door misselijk en gisteren kond ik helemaal niks binnen houden. Ik hoop dat dat wel snel overgaat of dat ik er in ieder geval beter mee om kan gaan. Het is de eerste keer dat ik zwanger ben dus het is allemaal nieuw. Daarnaast werk ik ook nog 40 uur in de week dus ik vind het op het moment best wel zwaar. Gelukkig helpt m'n man wel heel veel in huis dus thuis hoef ik niet veel te doen.

Succes iedereen met de kwaaltjes

Groetjes Josje

Terug
Bovenaan