hoe voelen jullie je??

Dag mensen

Ik ben als alles goed gaat 12 augustus uitgerekend van mn tweede kindje.
Ik voel me erg moe en prikkelbaar... Ook lijk ik al last te hebben van bandenpijn en mn broeken zitten ook al niet meer lekker terwijl ik bij de oudste pas de laatste drie maanden zwangerschapskleding ben gaan dragen.

Hoe is dat bij jullie??

groetjes

Ik herken het wel, ben ook erg moe en vooral heel de dag erg misselijk.
Verder heb ik gelukkig weinig klachten. Bij de eerste had ik vanaf week 4 bloedverlies en was erg gespannen daardoor, dat heb ik nu gelukkig niet.
Ik kan tot nu toe nog wel in m'n broeken, maar weet niet of dat nog lang zal duren.

groetjes

Hoi,
nog maar 6 weken en 2 dagen zwanger, maar heb nog weinig klachten. Voel me eigenlijk wel gewoon goed, ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren? wanneer kregen jullie zwangerschaps kwaaltjes?

gr. Monique

mmmwah zit vooral snel vol en voel me opgeblazen!
Ook mijn humeur is geregeld om op te schieten!
Ben ik van mezelf helemaal niet gewend, ook naar mijn zoontje van 2 kan ik nu een heel kort lontje hebben terwijl ik anders praktisch alles van hem kan hebben! Daar kan ik me dan vervolgens weer héél schuldig over voelen.....
Echt misselijk ben ik niet maar veel eetlust heb ik ook niet, Bij mijn eerste heb ik pepermunt gegeten als ik me minder lekker voelde dat hielp toen goed en nu ook wel weer dus wie weet voor anderen ook een tip?

Groet Sas

Heee,
heb al last van gevoelige borsten, lijkt alsof ze al groter worden, kan dat?
Vooral als ik t koud heb en als ik naar bed ga of voorover sta.
Ben verder soms moe.
Maar voor de rest gelukkig nog niks!
(meteen afkloppen natuurlijk!)
Greetz Jan (5 wkn 3 dgn)

bij mij begon het met 7 1/2 week, kwam er daardoor ook achter, anders had het misschien nog wel even geduurd. Bij de 1e kreeg ook met 7 1/2 week de 1e klachten.

Hoi,

Bij de eerste heb ik eigenlijk ruim 41 weken lang amper klachten gehad, af en toe wat moe...
Nu merk ik wel duidelijk dat ik zwanger ben, de afgelopen dagen ben ik wel regelmatig misselijk. Ook merk ik dat mijn irritatiegrens een stuk lager ligt. Beetje zielig voor de hond, mijn man en dochter....

s' avonds heb ik echt een enorm opgezette buik, alsof ik al 5 maanden ben ofzo. Maar 's ochtends is dat gelukkig weer een stuk minder. Verder moet ik echt niet te lang wachten met eten, want dan word ik misselijk. Zodra ik wat op heb gaat t weer prima. Ik heb wel al een paar weken last van onrustig slapen, lang wakker liggen zonder reden etc. Maar weet eigenlijk niet of dat iets met zwangerschap te maken kan hebben.
Ik ben nu ruim 7 weken.

Terug
Bovenaan