hoe voelen jullie je??

Bij vorige zwangerschappen (dit is de 3e) vrijwel tot geen kwaaltjes... Nu....:(...
Ben erg misselijk, de hele dag! Slecht gehumeurd... Das het vervelendste... vooral voor man en kids...
Ben nu ruim 7 weken, dus hoop dat het met 5 weken gedaan is... en het genieten kan beginnen...

hey allemaal,

bij mn vorige 3zwangerschappen was ik moe en voelde mn borsten.
Nu ben ik ook misselijk!!! Pff.. dat is wel ff gek, maar wel een bevestiging dat alles goed gaat.
We hopen dat het rond de 12e week minder word.

Ook ik merk dat de positiebroeken wel erg lekker zitten...
Gr. Saskia.

Ik ben pas 5 weken zwanger, maar ik heb zo'n ontzettende last van mijn borsten, ik ben 1 op de 10 vrouwen die zowiezo al gevoelige borsten had, en nu helemaal, zelfs op mijn zij liggen in bed doet zeer...en ze zijn bij mij dus wel al gegroeid!!

Daarnaast voel ik m'n banden een beetje licht trekken, maar niet heel erg. Ik ben verder ontzettend moe en heb een heel kort lontje en mijn zoontje heeft het daardoor soms zwaar te verduren, en ik voel me dan zo schuldig!! Maar goed, hopen dat het na de 12 weken afneemt!

Totaal géén last van misselijkheid, gelukkig maar! Maar wel ontzettend duizelig! Ik weet dat het door mijn lage bloeddruk komt, dus heb ik standaard al, maar soms is het best irritant!

Verder was ik al 5 kilo aangekomen, dus het uitdijen valt niet zo heel erg op, maar ik moet niet meer hele strakke boeken aan trekken. Ben benieuwd over een paar weken, met m'n vorige zwangerschap, moest ik met 8 weken al positiebroeken aan, en helemaal op mijn werk!

Gr. Angel

Ik ben heel blij om zwanger te zijn, maar ook ik voel me niet echt geweldig.
Misselijk (gelukkig emesafene wat helpt)
Moe
Pijnlijke borsten (ook als ik op mijn zij lig in bed)
Snel aangebrand (zielig voor mijn man)
Af en toe buikpijn (oprekken baarmoeder en banden)

Jeetje, zo lijkt het wel een heel gezeur... Ik zal blij zijn als de 12 weken voorbij zijn want dan schijnt het beter te gaan en heb je "zekerheid" dat het goed gaat en blijft gaan.

Groetjes, Sientje
(9 wk en 6 dg)

Moe

Jeetje, zo lijkt het wel een heel gezeur... Ik zal blij zijn als de 12 weken voorbij zijn want dan schijnt het beter te gaan en heb je "zekerheid" dat het goed gaat en blijft gaan.

Groetjes, Sientje
(9 wk en 6 dg)

Moe

Groetjes, Sientje
(9 wk en 6 dg)

Terug
Bovenaan