Hoe voelen jullie je?

He meiden.
Ik ben benieuwd hoe jullie je nu voelen.
Zo grappig dat ieder zwangerschap zo anders kan zijn.
Ik merk dat ik moe ben (komt ook door spanningen van afgelopen dagen) en buikkrampen. Verder alles nog goed.

Liefs
Mieka

Ik heb ook bijna geen klachten. Moe, dat wel. Vooral overdag. Af en toe wel een heel klein beetje 'misselijk', maar dat vind ik eigenlijk wel fijn. Even weer de bevestiging krijgen dat ik zwanger ben :).

Het gaat best redelijk goed. Ik merk alleen dat ik heel weinig kan hebben. Ook naar de kinderen en mijn man toe. Ik ben heel snel geïrriteerd vlieg dan weer uit en heb er dan weer spijt ervan.
Mijn borsten en buik beginnen ook weer te groeien. ( gelukkig even een bevestiging dat ik zwanger ben)
Verder vind ik het heel spannend of het allemaal goed is. Volgendeweek woensdag 1e echo!
liefs,
Y

Het is wel anders als bij de eerste nu al last van ochtend misselijkheid en sinds vandaag beginnen mijn borsten zeer te doen, verder wel moe en ook begin mijn buikje te groeien.

liefs RH

Haha eh misselijk de heledag door, buikkrampen en last van mijn rug. Erg moe en snel geirriteerd. Ook zitten mijn broeken me allemaal niet lekker meer, dat kan ook het idee zijn maar ik heb ook al een buikje, gaat echt sneller dan de vorige keer. hoop dat ik het nog even geheim kan houden.

liefs

Hier gaat t beroerd! Mijn (.)(.) doen pijn heb gisteren heftige bandenpijn gehad daar moest de vk voor komen, want wist niet wat t was. Mijn onderrug doet zeer en de achterkant van mijn boven benen ben bang dat het mijn bekken is die niet zo wil mee werken:( Gisteren mocht ik van de vk niet meer werken had nachtdienst.. nu heb ik vakantie maar zelfs als ik zit heb ik nog pijn helaas.. morgen naar de HA om te vragen of het echt me bekken is, want dan moet ik me werk vast in lichten...Vind t wel een beetje vroeg voor bandenpijn met 6 weken mja het kon wel zei ze...

Hier ook weer de geijkte kwaaltjes, bij vlagen misselijk, darmen die wat van slag zijn (en meteen zorgen voor een look van 4 maanden zwanger ( gelukkig vooral's avonds). Ging net een rondje hardlopen, moet er vast heel debiel (of stoer?) uit hebben gezien!
Ik ben trouwens wel van plan om het hardlopen war langer vol te houden dan vorige keer, toen veranderde ik direct na de positieve test in een passieve broedkip ( lekker niks hoeven doen, behalve fijn uitbuiken!). Nou ja, we zien het wel, als dezelfde vermoeidheid over een week of 2 weer toeslaat, zal ik wel anders piepen!

Terug
Bovenaan