Hoe voelen jullie je?

He meiden
Ik voel mij vlagen misselijk, erg moe. Ik viel net bijna in slaap. ;)
Hebben jullie ook zwaar gevoel in je onderbuik?

Hardlopen wil ik ook weer oppakken. Mama v Finn hoelang hou jij het vol? Ik was na ruim jaar niet te hebben gelopen weer begonnen. Zodra ik weet dat ik geen miskraam heb/krijg weer hardlopen. Is heerlijk!

Ga nu even met kleine meid spelen enne als zij slaapt effe m'n oogjes dicht doen ;)
x

@mieka: ben nu bezig met een trainingsschema om weer 20 min achter elkaar vol te houden. Een paar maanden geleden kon ik makkelijk 30 min volhouden, maar door een grote verbouwing ging de laatste tijd alle vrije tijd in het klussen zitten. Nu dat weer achter de rug is, heb ik het sporten weer oopgepakt. We zien wel hoe lang ik het vol hou dit keer. De loopschoenen gaan in ieder geval wel mee op vakantievolgende week, dus de goede intenties zijn er!

Ben nu 5 weken en heb ook al een week een groeiend buikje met name 's avonds, een vol gevoel heel de dag, en moet mijn buik ook wel verbergen :) wil het nog niet vertellen, dus hoop dat niemand het ziet! Is ook de derde keer dus daarom zal het we sneller gaan met die buik!Af en toe ook wat steken, zeurderig gevoel (als van eisprong)
Verder beginnen mijn borsten iets voller te worden maar heb er geen last van. Heb ik alleen bij de eerste zwangerschap last van gehad! (dus Esara ik herken het wel: au!)
In het begin van de dag een weeig gevoel van misselijkheid maar dit zet niet echt door.
En last van mijn linkerpols, had ik de andere zwangerschappen ook maar heel af en toe, door de hormonen! En iets slechter zicht.

Terug
Bovenaan