Hoe voelt dat nou....een eisprong

Hai Bats

Ik doelde met het haha op de eerste vraag. Over hoe die eisprong nou eigenlijk voelt.
Ik moest lachen omdat ik me dat nu ook al 8 maanden afvraag.......

Niks onaardigs dus ofzo

Liefs Annet

Hey meis..

Gelukkig maar.. ik begreep het niet helemaal goed.. maar weet je.. doordat ik drie kinderen heb veel heb meegemaakt en altijd met mun neus in de boeken heb gezeten weet ik best veel op medisch gebied.. het heeft me ook altijd heel erg geinteresseert... en nog...
Ik weet op veel vragen wel een antwoord maar twijfel vaak of ik het wel zal plaatsen... omdat ik niet als betweter over wil komen snappie?
Maar wel heel lief dat je het ff uitlegt...

liefs.. Bats

Hoi Bats

Ikz ou je persoonlijk echt niet als een betweter zien hoor. Sterker nog: ik denk dat we blij moeten zijn met iemand die veel ervating heeft. Bij deze weet je dus dat je bij mijn vragen alles mag zeggen hoor!!!

Ook besef ik me dat schrijven moeilijker is met emoties enzo, dus als er onduidelijkheid is leg ik het graag even uit. Geen probleem.

Liefs Annet

He Bats,

Wat heerlijk dat er mensen zijn waaraan je alles kunt vragen, en dat ze op veel vragen dan ook nog een antwoord hebben.
Ik vind dat juist zo fijn van dit forum! Dus laat je kennis maar overkomen!!!
Bij onduidelijkheden kunnen we toch wedervragen stellen.

Nee hoor, ik vind het erg prettig dat sommige mijn vragen en eventuele onzekerheden weg kunnen nemen!

Juffy

WAt moet het af en toe toch "makkelijk/ geweldig" zijn dat je wat voelt.
Ik voel helemaal NIKS.
Geen eisprong mijn ongesteldeid niet, gewoon niks!!!
Ik voel niks aankomen.

Als ik ongi ben is dat best wel eens vervelend.
Klinkt raar natuurlijk.
maar ik moet er zeer geregeld zelf aan denken dat ik ongesteld ben en op tijd naar het toilet gaan. Doe ik dat niet dan lek alweer eens door.
Ik vloei namelijk wel heel erg en ik moet altijd extra strakke broekjes aan om te zorgen dat alles op zijn plek blijft en ik dus niet doorlek.
Ik weet niet hoe het voelt om ongi klachten te hebben, maar lichte "klachten" lijken me af en toe wel heeeeeel erg makkelijk.

Maar misschien is dit dan toch wel weer makkelijk als ik eenmaal zwanger ben. Misschien voel ik dan juist wel wat en weet ik dat het zover is.
Laten we het daar maar op houden en hopen dat ik de eerstvolgende 9 maanden gewoon niet ongi   word. hoef ik daar niet meer aan te denken!!

Liefs Alma

Het is weer zover.... gisteren is het begonnen en nu zit ik bijna te jodelen achter mijn computer. De test zei gisteren dat het nog niet zover was, maar ik hoop maar dat 'ie er naast zit, want anders gaat dit nog wel een paar dagen duren!

Typisch, vroeger had ik heel erg PMS en voelde ik mijn eisprong nooit, maar nu heb ik enorme buikpijn bij mijn eisprong en heb ik veel minder last van mijn ongi......

Groetjes,
een zielige julide

Kop op meid!  Het is idd niet lekker die pijn en al die ongemakken in een cyclus.. Maar laten we hopen dat we snel zwanger zijn, dan zijn we daar iig weer bijna een jaar van verlost.. Ik werd na mijn derde pas weer ongi toen ze bijna een jaar was! Kwam denk ik omdat ik haar bijna twee jaar bv heb gegeven..

liefs.. Bats

Terug
Bovenaan