Hoe voelt een wee...?

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Ik zou zo graag willen weten hoe een wee voelt? Ik heb gelezen dat het een gevoel
in je buik is...dat als het ware als een golf komt met een piek en dan hebt t gevoel
weer weg....maar voel je dat dan alleen in je onderbuik? Of begint het bovenin en daarna naar beneden? Ik hoop dat iemand mij iets meer kan vertellen?!

Succes iedereen...!

Groetjes,
Femti (precies 38 wkn)

Hoi,

Het is een beetje als een harde buik. Je buikt spant zich aan, je voelt het inderdaad duidelijk opkomen en de wee wordt steeds sterker en neemt dan heel langzaam weer af. Bij echte ontsluitingsweeen voel je ze heel erg doortrekken in je vagina.

Bij de eerste had ik heel erg veel voorweeen en de vk zei dat ik een echte wee wel zo herkennen. Ik had daar mijn twijfels over, maar echte ontsluitingsweeen herken je wel hoor.

Spannend he, dat het nu zo dichtbij komt?

Syl
36+2

Hoi hoi...

Iemand vertelde mij dat het een beetje is zoals een hele erge menstruatiekramp... Als dat zo is dan word het vetrouwd... elke keer voor ik ongesteld moest worden lag ik regelmatig op bed met die krampen...
Maar of dat klopt weet ik niet want dit word mijn eerste..

Liefs Esther
34+5

Hoi,

Ja ook daar kun je het wel mee vergelijken ja,bedenk alleen wel,dat een echte ontsluitingswee ongeveer 10 x krachtiger is,dan een menstruatiekramp.
Je moet ze echt wegpuffen,vooral de laatste cm-tjes,maar goed dan ben je er al bijna;-)

Liefs,Ingrid

hoi hoi
het klopt inderdaad dat het voelt als menstruatiekrampen maar dan inderdaad veel erger/
ook kun je ween in je benen en rug hebben,en vooral in de rug zijn moeilijk op te vangen.
wat dan goed helpt is dat je man er heel hard op drukt.
ik heb het al tegen veel mensen gezegt en de meesten zeiden na de tijd dat het ook klopte wat ik zei maar als je denkt ik kan echt niet meer van de pijn dan ben je er meestal en mag je gaan persen.
en om heel eerlijk te zijn vondt ik dat altijd heel prettig om je jou dan kan overegevn aan de persween.
nou meid veel succes bij de bevalling en laat me even weten of het klopt wat ik zei.
liefs sil

wat ik weet uit ervaring is dat een echte ontsluitingwee erg heftiger is dan een gewone wee of hardebuik, maar ik moet wel zeggen dat ik niet weet hoe een buikwee voelt, want ik had met me 1ste rugweeen en das echt pijnelijk want je kan ze niet weg puffen buikweeen wel, het is en blijft een gevoel die niet te beschrijven is zelfs als je bevallen bent dan kan je het niet meer herinneren hoe die pijn was.

Manal 36weken

Tja, hoe omschrijf je dat. Inderdaad een harde buik, die dan bij je buik begint, maar ook meer "rolt" van beneden naar boven of zo?! E
Ik had ook krampen in mijn rug. In het begin waren de weeën redelijk weg te puffen. Op een gegeven moment werd het steeds heftiger en komen de weeën vaker.  
Ik denk dat de natuur ervoor zorgt dat we het allemaal niet meer zo heel goed   weten anders wil je nooit meer bevallen haha

Nog even en je gaat het zelf ervaren.
Groetjes Empe

Hoi Allemaal,

Bedankt voor jullie reactie's...nu weet ik een klein beetje wat voor soort gevoel ik kan verwachten.....en nu maar afwacht! Ik had stiekem wel een beetje gehoopt dat ik bij
die gelukkige zou zitten die met 38 weken zou bevallen, maar ik zit nu al op 38 +2 dus
op naar de 40 weken....zet m op iedereen!

Groetjes,
Femti

Terug
Bovenaan