Hoe voelt een wee...?

Hi,

Bij mij voelde de eerste weeen inderdaad als heftige menstruatie- of diarreekrampen. Maar daarna wordt het toch wel anders en steviger. Ik ben het ondertussen (gelukkig) ook vergeten, maar vlak na de bevalling vroeg iemand mij of het voelde alsof ik in een bankschroef stond en toen was dat precies de omschrijving die ik zocht. Gek genoeg. Vond het geen pretje, maar ben er alweer klaar voor hoor.

Hoi Femti,

Mocht je je nog geen beeld kunnen vormen....
Ik heb nooit veel last gehad van menstruatiekrampen dus kon ik me daar wat minder bij voorstellen, maar ik ben erg gevoelig voor zure appels. Als ik die eet dan krijg ik een kramp die ik voel opkomen en weer weg voelt glijden. Heb het pas weer gehad dus kan ik me alvast weer herinneren hoe het ook al weer was.

Wat mij erg hielp was 'go with the flow'. Gewoon meegaan in wat er gebeurd dan gaat het het snelste.

Succes.

Hoi hoi ben ik weer..

Ik heb gister volgens de gyneacoloog oefenweeen gehad en inderdaad hetzelfde als mijn oude menstruatiekrampen alleen dan lichter...
Vroeger als ik die krampen had moest ik echt op mn knieeen gaan zitten en blies ik net zo hard en als de boze wolf hahaha... dus een voorproefje heb ik al gehad..

En inderdaad heb ik ook ineens veel meer lage rugpijn net alsof er een vrachtwagen op ligt en weer aanrijd :p

Liefs Esther

Terug
Bovenaan