hoe voelt het als je vliezen breken?

Hoi antoinet,

mij lijkt het ook verstandig om vandaag de VK te bellen...
Geen risico's nemen!!! Lijkt me in dit geval niet nodig!

Toy toy en tot de volgende.

Liefs,
van ons

Ik hoorde bij mijn 1e dat mijn vliezen gebroken waren, maar ik had er zelf helemaal niets van gemerkt. Het vruchtwater was op doordat hij veel te laat was.
Dus tja het kan ook nog zo zijn dat je er helemaal niets van merkt!!!

@ Febeke: hoi hoi

ja ik ga vandaag ook bellen (naar mn gyn) heb het nog steeds en heb toch het gevoel dat ik het even na moet laten kijken.

@ Wendy-Tristan: hoi hoi

Ik kan me voorstellen dat dat zo gaat ja als je overtijd bent!
Ik ben alleen zelf 34 weken dus nog lang niet overtijd zeg maar!

Als ik ben geweest lezen jullie het hier wel weer!

Liefs Antoinet

@ Marisa

Ik dacht namelijk dat als het hoofdje al zover was ingedaald dat je dan iedere keer kleine beetje vruchtwater verloor omdat het kindje zo diep zit dat je niet een hele grote plens vruchtwater kan verliezen. Dacht het ergens gelezen te hebben, maar zo zie je maar, ook niet alles wat er geschreven word is waar haha

Dankje voor je reactie!

hallo ik weet het ook niet zo goed hoe dat voelt want toen bij mij de vliezen braken zal ik op de wc dus ik ging plasen en toen ik klaar was bleef het maar lopen toen ik ging staan
keek ik achter mij en lag er allemaal   vruchtwater   in de wc maar ik heb er niks van gemerkt groetjes ramona

Hallo,

Bij mij was het juist heeeel erg goed merkbaar, ik lag al op bed maar ineens voelde het alsof de baby naar beneden 'geschoten' werd. Beetje lastig uitleggen maar zo'n knal zeg maar en heeeel veel vruchtwater. Kon er echt niet omheen...

Terug
Bovenaan