Hoe voelt iedereen zich??

Hoi,

Bij mij zijn de hinderlijke kwaaltjes flink aan het afnemen, nog maar soms misselijk/duizelig en iets meer energie.
Moet er wel al weer elke nacht uit om te plassen en begin uit mijn kleren te groeien, maar voel me best wel weer lekker gelukkig..
En jullie??

Gr MJ

Hoi allemaal.

Na bijna 2 wk op vakantie te zijn geweest ben ik er ook weer.
Pfff als ik 's ochtends op stond moest ik echt gelijk eten maar dat ging niet altijd gelijk en ja dan werd ik echt heel erg misselijk. Nu vanochtend hier thuis ook weer. Met moeite weer wat naar binnen werken maar het helpt gelukkig wel.
Verder lag ik elke avond vroeg in bed want al mijn energie was op! Verder heb ik wel t gevoel dat mijn borsten ook wat gevoelig zijn. Kep er een paar dgn wat meer last van gehad maar t valt mij echt nog mee. En dan af en toe de twijffel hè! Van is het wel echt enzo. Gelukkig 18 aug de tweede echo en dan kunnen ze zien wanneer ik precies ben uitgerekend. En dan kunnen we t ook eindelijk aan alle vrienden enzo vertellen!

Gr. Tamjo

Hoi Tamjo en MJ natuurlijk ;)

Ik ken dat gevoel van een lege maag!
Misselijkmakend!
Ben deze week ziek gemeld van het werk, want ik had allemaal ochtendvluchten en dat was echt niet gelukt.
Heb nu standaard een banaantje naast mijn bed liggen, dus als ik 's ochtends al vroeger wakker ben, eet ik liggend mijn naantje op. Moet zeggen dat dat wel erg helpt. En, heb ik het idee, dat kroepoek helpt tegen misselijkheid. Had begin van de week een paar uurtjes na het avondeten ook zo'n leeg gevoel en ipv chips heb ik toen wat kroepoek gegeten. Voelde me meteen stuk beter.

Borsten zijn gevoelig inderdaad en we hebben vrijen even op een laag pitje staan, want daar krijg ik enorme buikkramp van.
Verder droom ik ineens heel akelig, miskramen, misvormd kindje, radeloos zijn bij een huilende baby, echt vreemd.....
Beetje onderbewuste zorgen misschien?

Maar verder gaat alles prima! haha
25 augustus 2e afspraak, kan niet wachten!

xxx

Ik ben nog steeds heel erg moe. Maar heb allerlei kwaaltjes die er niet bij horen maar wel zo zijn nadelen hebben omdat ik zwanger ben. Zo loop ik al 3,5 week met vreselijke kiespijn en omdat ik zwanger ben mag ik niets zwaarders gebruiken dan paracetamol. Ik krijg ook geen antibiotica. Ik heb nu al een kies laten trekken vanwege de ontsteking eronder en 2 keer een wortelkanaalbehandeling gehad. Zowel onder al boven zijn mijn kaken aan de linkerkant ontstoken. Ze kunnen eigenlijk niet veel meer doen totdat ik bevallen ben. Dus over de zwangerschap zelf heb ik niet te klagen maar de gevolgen ervan zijn wel even lastig.

Hallo meiden,

moet zeggen dat ik me wel goed voel,
Alleen mijn zoontje van 3 wordt nu een week lang om 6uur al wakker en een uurt later is mijn kleine meid van 1 dan ook wakker, dus uitslapen is er nu niet bij. Met mijn mijn misselijjkheid valt het wel mee, daar had ik gelukkig bij mijn vorige 2 zwangerschappen ook niet echt last van. Het lijkt soms wel dat ik het eten in mijn keel blijft hangen. Maar borsten zijn niet gevoelig, ze zijn wel iets gegroeid!

Nou succes met de kwaaltjes hoop voor iedereen dat ze na de 3e maand stoppen!!

Groetjes Anne

Hoi meiden,

ik zit nu dan al op 12wk en 5dgn en de klachten zijn bij mij compleet verdwenen en kan ook gewoon weer alles eten en heb overal weer trek in.

voel me eigenlijk helemaal niet zwanger, heb ook nog geen buik, alleen mijn borsten en tepels zijn al gigantisch.
Net nog bij de vk geweest en het hartje gehoord :)

nog even geduld en dan hoop ik dat jullie kwaaltjes ook helemaal weg zijn!!

liefs
nicole

Ziek, zwak en misselijk!
Ben bijna de hele dag beroerd, maar vooral in de ochtend. 's ochtend ook veel overgeven. Geen zin in eten, vind alles VIES!
Ben ook al paar weken thuis, kan zo echt niet gaan werken.
Weet dat het over gaat met 12 -16 weken, heb het eerder meegemaakt met mijn zoontje.
Maar ben ik de enige die hier zoveel last van heeft??
P.

had vanochtend al een berichtje getypt..maar dat ging niet helemaal goed..!

Puntje ik vind ook alles vies hoor! Moet me er echt toe zetten te eten en dan blijft het meestal bij een droge beschuit. En zo'n vieze smaak in mn mond...
Als ik brood ruik moet ik bijna overgeven en als ik de koelkast open doe ook...brrr....
En laatst had ik de was in de droger gedaan en de lucht die daaraan zat kon ik ook niet verdragen...dus alles maar opnieuw in de wasmachine...! Helaas kan ik niet overgeven doe soms echt mn best maar wil niet lukken.
Helemaal lekker gaat het hier dus zeker niet...maar we zetten door...hoop dat het over 3 weken als we op vakantie gaan zo goed als over is..zou toch jammer zijn..!

Moe ben ik ook wel, maar niet zo erg als bij de 1ste 2. Toen was ik weer minder misselijk...

Terug
Bovenaan