Hoe voelt iedereen zich??

IK ben nog steeds erg ziek, zwak en misselijk, Braak nog veel en idd luchtjes oh wat erg ik kan echt niet meer tegen de vuilnis bak die staat nu dan ook lekker buiten.
Ook ik kan veel broeken niet meer lekker aan heb al echt een gezwollen buikje. Ik slaap gelukkig wel wat minder en ja ook ik moet er nu wel uit 's nachts das dan weer minder.
Ik heb als ik opsta niet veel last maar als ik iets heb gegeten begint de pret ik hou het nog veel op joghurt en fruit.

Hoi, hier helaas ook ziek, zwak en misselijk. Ik loop bij een acupuncturist en het verlicht de boel wel iets. Voor de rest wil ik alleen maar op bed liggen. Ik ben nou al vier kilo afgevallen, je zou echt niet zeggen dat ik zwanger ben... Constant honger, maar ik krijg niets door mijn keel. Gelukkig heeft mijn man nu vakantie en kan veel met mijn zoontje doen. Vinden jullie dat overgeven ook zo smerig? Ik vind het echt walgelijk eerlijk gezegd... BRRRR
Ik hoop echt zo dat de acupunctuur nog wat meer aan gaat slaan. Wie heeft er trouwens nog meer ervaring met acupunctuur??

Hoi,

Ik heb deze zwangerschap ook veel meer kwalen als bij onze eerste.
Ben behoorlijk misselijk en vaak duizelig.
We eten niet eten.........??Heb wel honger maar krijg niet veel weg, 's morgens is het helemaal erg.
Maar lang leve het goeiemorgen drinkontbijt daar kom ik de ochtend ver mee door.
Verder niet echt een afkeer of voorkeur voor bepaalde produkten.
Nu net terug van een weekje vakantie en maar 1 kilo aangekomen en die wijt ik dan maar aan het toch wel wat ongezonde eten en niet aan de zwangerschap.
Wel veel last van opkomend zuur....brr vind dat zo vies!
Mijn buik begint toch al wel echt te groeien.
Donderdag de 1ste echo ben heel benieuwd vind het heel spannend.

gr Louise

Hoi,

Ook ik ben bijna de hele dag door lekker misselijk, alleen soms komt het er 's ochtends uit. Ik word niet miselijk van bepaalde geurtjes, wel van de honger en van te veel eten, al is dat te veel eten minder dan wat ik voor mn zwangerschap altijd at, en de honger is er dan een uur later alweer. En moe, lekker vroeg naar bed elke avond. Merk ook dat ik misselijker ben als ik echt moe ben. Dit weekend bijvoorbeeld best goed en lang geslapen en dan begint de misselijkheid gewoon later op de dag pas.
Al met al valt het me nog mee hoor. En is toch gewoon de moeite waard!!! Hoop alleen wel dat het met 4 weekjes minder is, dan ben ik 13 weken, want dat gaan we op vakantie :)

groetjes
Vanessa

hmmm

ik heb nergens last van alleen gevoelige pijnlijke borsten... ik kan gewoon alles eten en drinken en word ook nergens misselijk van als ik iets ruik.

als ik dit zo allemaal lees denk ik s dat bij mij dan allemaal wel goed?

gr

Lady-lee, we kunnen elkaar de hand schudden. Ik heb ook nergens last van (behalve de borsten) maar ook dat wordt beter!
Kan niet teveel kruiden eten omdat ik dan zuurbranden krijg maar verder heb ik nergens geen last van... We mogen ons in onze handen knijpen als ik de andere verhalen zo lees...

Groetjes

ja apart is dat.
ik hoop idd dat we gewoon in de handen mogen knijpen dan en dat het niks ernstigs betekent.
ik ben sowieso al snel onzeker en kan niet wachten tot 20 aug.
duuurt nog zooo lang voor we voor het eerst ons kleine wonder kunnen bekijken

groetjes

Terug
Bovenaan