Hoe voelt iedereen zich?

hier terugval

bleh kan huishouden zelfs met hulp in de week lukt het niet, ook de zorg voor mijn oudste niet
veel last van mijn bekken ineens en koorts en keelinfectie

komt gastouder trouble bij , heb het wel ff gehad, over 4 weken werken? eh zie iknog niet zo gebeuren

hier gaat het wel, heb die klap ook gehad met kraamhulp heb echt ff gejankt.. nu al aardig draai weer gevonden maar moet eerlijk zeggen vind het druk.. in huis voel kme prima, vanmiddag stuk wezen wandelen en even naar speeltuin geweest. nou geloof me ben doodmoe... is ook niet altijd roze wolk dus

Hier gaat alles ook goed. Ander halve week geleden verhuisd. Staat nog veel in doZen en er moeten
nog veel dingen gedaan worden.
Mijn man heeft in twee maanden het huis verbouwd en ben veel alleen geweest. Vooral in de kramwerek vond ik dit wel heel erg zwaar! De huizen staan ook nog eens 30 min uit elkaar dus veel reistijd.
Ik probeer het allemaal maar over me heen te laten komen, hoogzwanger alles in gepakt en nu met een kindje van 3 weken alles weer uitpakken.
Ben erg gelukkig, mooi huis en een gezond geZin

Hier gaat alles zijn gangetje. Mijn man was binnen een week na de geboorte alweer aan het werk maar het voordeel van zijn werk is dat hij onregelmatig werkt (vroeg, laat, vrij) dus ik heb veel hulp. En wat t huishouden betreft, ik kijk per dag wel waar ik aan toe kom. Ik vind de was t belangrijkste en daar doen de machines het meeste aan dus dat scheelt. Verder zie ik wel hoe mijn meisje per dag is en hoeveel ik kan doen. En anders komt t de volgende dag wel, geen probleem, T scheelt wel dat ze makkelijk slaapt en anders wel in de box ligt of in de wipstoel en dan kan ik ook rustig stofzuigen oid. Mijn zoon zit elke dag op school dus dat scheelt natuurlijk ook al veel maar hij is stapel op zijn zusje en dat is ook erg fijn.
Ja ik ben gelukkig met mijn gezin en alles wat erbij hoort.

xx

Terug
Bovenaan