Hoe voelt indalen?

Indalen bij mij, das zoiets als niet meer fatsoenlijk de benen bij elkaar kunnen houden als je zit, niet meer bij je tenen kunnen want dat voelt niet lekker in mn buik, een constante druk op je bekken of die nog wijder kan, lopen als een gans/pinguin(na een paar minuten alweer willen zitten, na 6 uur 's avonds niet meer weten hoe te zitten maar naar bed gaan en dan niet kunnen slapen vanwege een constand gevoel dat de kleine zich naar beneden werkt door zich af te zetten tegen mijn middenrif/ribbenkast, twee van die wiebelhandjes die in mn liezen kietelen als ik probeer te slapen. En een dagritme van 15 minuten zitten 5 minuten lopen, 15 minuten zitten, 5 minuten lopen enz. omdat het allebei niet gaat.

En dat dan 3-5 weken lang en dan is het ergste voorbij.

Hoi

Bij mij ligt het kindje ook nog niet goed (tenminste vorige week niet)
Ligt nog met hoofdje naar boven.
De eerste lag ook in een stuit en wist al vroeg in zwangerschap dat het een keizersnee zou worden want het zou niet meer draaien en gingen ze ook niet proberen.
De tweede lag goed maar kan me niet meer herinneren hoe het voelt als het is ingedaald.
Nu dus nog maar even afwachten.
Moet straks weer naar verloskundige dus kijken of ze het dan weer goed kunnen voelen (want blijk veel vruchtwater te hebben)

Bij mijn eerste voelde het inderdaad en venijnige steken in de vagina. Het was voor 34 weken zwanger, dat weet ik nog, want het was op mijn werk.
Ik heb nu één steek gevoeld en meer nog niet. Ben nu 33 weken zwanger.

Gr. Karin

Ik ben vandaag bij de verloskundige geweest en de baby is al aan het indalen. Ik heb nu ook wel wat steken/krampen gevoeld, maar ik wist het niet zeker. Maar dus toch. Ik ben vandaag 33 weken zwanger van nummer 3.

Ik ben gister tijdens het wassen wel even geschrokken. Ik ben bij de vorige bevalling ingescheurd en dat is weer goed gehecht. Maar nu alles daarbeneden zich aan het voorbereiden is op de bevalling begint dat lidteken een beetje uitelkaar te vallen er hang zelfd een heel klein stukje vel los maar het doet geen pijn of zo. Toch maar even de verloskundige vragen of dat normaal is.

Hebben andere (2e of 3e) mama's dit ook?

Ik zou dat idd. navragen, want ik heb er nog nooit van gehoord. Er staat nu toch geen druk op je vagina of perineum, er is bij mij in ieder geval niets aan het voorbereiden op de bevalling. Ja je bekken worden weker, maar verder niets.

Terug
Bovenaan