Hoe voelt zwangerschapsmisselijkheid?

@BenB en @gebruiker10153418 ja het is lastig te zeggen he. 
Ik had vanochtend wel bijna zoiets van: ik leg de laptop opzij en ben klaar om naar de wc te rennen, maar daarna nam het weer af haha. 

Ik was misselijk rondom mijn NOD, daarnaast ook beetje weeïg gevoel / licht in het hoofd. Had ik verder nooit last van dus ik vond het wel opvallend maar dacht: ik maak mezelf gek. Niet dus, zwanger! Ik duim voor je ?

@x-Marina, nog geen idee! Ik test pas zondag, als ik drie dagen over tijd ben haha. Heb de afgelopen maanden steeds op NOD of vlak ervoor getest en was steeds negatief, en nu durf ik niet uit angst dat het niet raak is (en ben jarig vandaag, dus hou de dag graag positief ;)). 
Ik meet wel en had vandaag een flinke tweede verhoging, dus wie weet! En nog steeds misselijk.

Ik werd tijdens mijn 1e zwangerschaprzwangerschap de 5e week misselijk. Ik vond het vergelijkbaar met alsof je een hele hele vieze lucht ruikt (terwijl ik daar helemaal niet gevoelig voor ben). Ik had honger en was misselijk tegelijk. 
Maar ik ben ook vaak misselijk voordat ik ongesteld moet worden, en heel soms zelfs rond m'n eisprong. 

Terug
Bovenaan