hoe vroeg positieve test.

Ik ben erg benieuwd wanneer de meiden hier een positieve test in handen hadden.

Graag hoor ik het van jullie.....
Dit vraag ik voor meiden die nog in de wachtdagen zitten van het forum Zwanger worden. Deze vraag word zo vaak gesteld dat het misschien een goede topic is voor deze meiden.

en zijn er ook meiden zwanger van een tweeling (vooral nieuwschierigheid)!!!

Bedankt Quinta
 
ik had 1 dag voor nod een heeeeele lichte streep..... was zwanger van een 2ling. die zijn inmiddels bijna 16 mnd.:eek:D
ik ben ook maar tot 9 weken precies misselijk geweest....

succes!!
 
Ik heb 5 a 6 dagen voor me NOD een positieve test als ik een gemiddelde neem van me cyclus kom ik uit op 31 dagen als ik net als bij me vorige zwangerschap reken 30 dagen dan is het 6 dagen voor me NOD.

Deze test was erg duidelijk dus bij mij is het twijfelachtig of ik langer zwanger ben want het is erg vroeg zei de gyn (of miss toch een 2ling) hoop hier van de week antwoord op te krijgen

quinta
 
Qua zwangerschapstesten kan ik mezelf inmiddels wel een ervaringsdeskundige noemen, haha! Het heeft 3 jaar geduurt voor dat wij eindelijk (via IVF) zwanger zijn geraakt. Ik heb in die tijd ongeveer 30 negatieve testen gehad en toen ik eenmaal een positieve test had, heb ik er wel 8 ofzo gedaan!
De eerste heel licht postitieve test was 12 dagen na mijn punctie (oftewel 2 dogen voor NOD)
Deze test gaf echt een heeeeeeeeeel licht streepje terwijl het toch een test was die zogenaamd super gevoelig zou zijn en al 6 dagen voor je NOD gebruikt zou kunnen worden. Het resultaat was zo licht dat ik het niet kon geloven. Uiteindelijk van verschillende merken testen gehaald en gedaan en de gene met de duidelijkste streep was die van het kruidvat van 2 voor 5 euro. Hoe dan ook een streep is een streep, hoe licht hij ook is. Wel kan het zijn dat je al in een heeel vroeg stadium een miskraam hebt gehad en dat je dan alsnog "ongesteld wordt" rond je NOD.

Heel veel succes!
 
Mijn NOD was op maandag en ik heb de dag ervoor getest, niets. Dan op dinsdag nogmaals, niets. Op vrijdag weer geprobeerd en toen was het positief, dus 4 dagen nadien.

Groetjes.
 
Terug
Bovenaan