hoe vroeg positieve test.

Bij mijn eerste zwangerschap had ik 5 dgn voor de NOD een heel licht streepje, week later dikke streep.
Bij de andere 2 keren was ik eigenlijk al overtijd toen ik de test deed (heb een erg onregelmatige cyclus, dus wanneer in de NOD)
 
ik heb pas 1 week na NOD een test gedaan. Dus was opdat moment gelijk 5 wken zwanger. Had al een paar keer een teleurstelling moeten ondergaan door dat ik een zeer onregelmatige cyclus had na het stoppen met de pil.
 
Ik heb 5 dagen voor NOD een test gedaan. En deze was duidelijk positief. Nu kan dit zijn omdat ik in verwcahting ben van een tweeling.

Weet je al of het er 1 of 2 zijn?

Liefs,

Marye
 
Ik hoop daar vandaag een antwoord op te krijgen en anders 31 augustus.

Ik moet voor verder onderzoek naar de gyn omdat me pap uitslagen niet goed zijn en hoop vandaag via me verloskundige antwoord te krijgen met een uitwendige echo hoe ver ik ben (heel misschien kunnen ze tijd maken om dinsdag een inwendige echo te maken bij de gyn maar die kans is erg klein)

Ik hou je op de hoogte.
Ik heb nu al een heel rond buikje ben wel zwanger van de tweede (en misschien de 3de), ben helemaal hierper de hiep en hoop iest te zien

Hoe ver ben jij nu in je zwangerschap en is het je eerste of ook 2 en 3de en had je snel een buikje??

groetjes quinta
 
Ik ben bij de verloskundige geweest en we hebben helaas niks kunnen zien. Ik ben dus 5 weken zwanger en geen 9.
We konden niks zien, ook beetje omdat ik zo nodig moest plassen dat ik echt niet met een hele volle blaas kon komen.

Ik moet nu 3 september weer en dan gaan ze kijken of ze wat zien.

gr. quinta
 
Hey Quinta,

wat vervelend.... en je had toch echt een positieve test 4 weken geleden???? Hoe kan dit dan?

Wordt je er niet onzeker van? Sterkte ermee!

xx
 
hey bloemje ja ik had 13 augustus een positieve test. Maar ben vandaag voor verder onderzoek naar de gyn geweest (voor een colposcopie uitstrijkjes waren niet goed) hij heeft ook een echo gemaakt en moet er rekening mee houden dit deze zwangerschap op een miskraam kan eindige want er was geen vruchtje te zien, ik ben hier heel erg van geschrokken en zit behoorlijk in de stress nu moet ik 8 sept. weer terug voor de uitslag en voor nog een echo als er in de tussentijd niks is gebeurt en er is ook niks op de echo te zien (dan mag ik kiezen voor een curetage of zelf laten komen) ik hoop echt dat het vruchtje is gaan groeien en dat ik dit niet hoef mee te maken. Weer 2 weken in de stress zitten.

een verdrietige en gestresste quinta
 
Ik zit nu op t wachtbankje  na een miskraam van bijna 7 weken zwangerschap.en ik heb een tweeling van 12 en nog een meisje 7  en een jongen van 1 6  en een van 15..hoop dat onze droom nu uitkomt (van mijn met mn nieuwe vriend .en t goed mag gaan .maar er is een kleine kans evt weer een meerling te krijgen
 
Terug
Bovenaan