de eerste weken na de geboorte wou boas savonds niet in bedje liggen tot de laatste fles.wel bij ons of in de box of schommelstoel.vanaf een week of 5/6 lukte het opeens wel(ontdekte ik toen ik ff wou douchen en mn man niet thuis was).nu is boas 8 weken en van t weekend was t weer brullen.dus hebben we hem maar weer naar beneden gehaald.de hele week is hij nu savonds weer op,maar hij valt vanaf een uur of 8 in de box/schommelstoel of kinderwagen steeds in slaap,word huilend wakker,valt weer in slaap,huilend wakker..en zo 5 keer per uur.ik denk dus dat hij in bed dus echt beter af is.daar ligt ie nu dus weer.na 10 minuten brullen is hij wel in slaap gevallen en hopelijk houd hij het vol tot 22 uur,de laatste fles.ik vind het alleen zoow zielig om hem 10 minuten te laten brullen.want als na 10 minuten blijkt dat hij echt niet gaat slapen,heeft hij wel 10 minuten gehuild en dan heb ik echt spijt dat ik hem heb laten huilen.aan de andere kant twijfel ik toch of je ze nu nog niet kunt verwennen wat oppakken betreft.terwijl ik altijd het hardste roep dat dat echt nog niet kan.lastig he.
hoe ziet jullie avond eruit?
groetjes kari
hoe ziet jullie avond eruit?
groetjes kari