Hoe wakker te blijven?

Ja hier had ik ook bij beide zwangerschappen heel erg last van, en beide keren werd t vanaf 13 weken een stuk beter. Probeer inderdaad gewoon te rusten wanneer het kan. Na het douchen de neiging om weer te slapen? Toch maar  doen! Mijn tip is wel om powernaps te doen van max een half uur, anders was ik helemaal gaar de rest van de dag. 

Hoe dan ook, het wordt eerst beter om daarna 'nooit' meer te worden zoals het was ;-) Onze zoon was denk ik een maand of drie toen een hoogzwangere vriendin zei: Ooh ik kan niet wachten tot ik bevallen ben en dan weer gewoon kan slapen... Ik heb toen wijselijk m'n mond gehouden, nu lachen we erom en is onze lijfspreuk: Slaap is erg overgewaardeerd (hoewel we best vaak getrakteerd worden op een nachtje slaap)In dit geval? Doorgaan, doorgaan, doorgaan en zodra het kan alles laten vallen en horizontaal de binnenkant van je ogen verkennen. Voor je het weet is het eerste trimester voorbij en barst je van de energie! Geniet daar dan van want ook dat vaatje stroomt wat sneller leeg... Waardeloos I know!! Allemaal dingen die ze je pas vertellen als je zwanger bent.... en gefeliciteerd met je zwangerschap :)  

Terug
Bovenaan