Hoe warm of fris is het kamertje van je kleintje??

Joëlla slaapt nog steeds bij ons op de slaapkamer, en ben ook van plan om dat vol te houden tot dat ze 12 maanden is.
Nog meer meiden hier die dat doen??

Maar ik zet elke ochtend het raam flink open, voor lekker frisse lucht.
Ik laat het raam dan ongeveer een uur of 2 open.
Soms als Joëlla s'middags haar dutje heeft gedaan, zet ik het raam weer ff open voor een half uurtje, of uurtje.

Ik heb nooit de kachel aan bij ons in de kamer.
Ik denk beter te fris dan te warm toch??

Hoe doen julie het??
Soms denk ik wel eens zou het hier niet te koud zijn, maar dan voel ik in haar nekje die is dan redelijk warm.
Ze klaagt ook nooit, ze slaapt de hele nacht door, terwijl ik soms wel ff ril van de kou hihihihi.

Groetjes Sabina Mama van Joëlla.

Hoi,

Tiara slaapt wel op een eigen kamertje, maar heb ik overdag het raam redelijk vaak open. Lekker verfrissend denk ik dan. Tegen de avond doe ik de kachel heel even aan op haar kamertje omdat wij voor de rest boven geen cv hebben. (Tiara heeft een verrijdbaar kacheltje op haar kamer staan). Ze slaapt in een slaapzak met daaroverheen een dekentje. Volgens mijn heeft ze het niet koud, ze slaapt snachts door en haar handjes voelen wel wat koud aan maar haar nekje lekker warm. Ik heb altijd geleerd als het nekje goed warm is hebben ze het niet echt koud.

Groetjes Nancy

Hoi,

Kay heeft nooit bij ons op de kamer geslapen. Hij huilde namelijk de eerste dagen  moord en brand. Dus eigenlijk vrij snel na zijn geboorte heeft hij op zijn eigen kamertje geslapen in zijn  eigen bedje. Zelf vind ik het ook belangrijk dat hij in zijn eigen bedje slaapt.

Hoe langer je de kleine op je kamer laat slapen hoe moeilijker het straks zal zijn om deze gewenning weer af te leren...
Daarbij ben ik van mening dat papa en mama er ook nog zijn en ik niet continue op mijn eigen  slaapkamer rekening moet houden met de kleine.

Uiteraard moet iedereen dit voor zich weten.. Het is ook maar wat je zelf gewend bent.

De temperatuur op Kay zijn kamer is gewoon normaal. Niet te warm en niet te koud.
De verwarming staat een hééél klein beetje aan zodat het er niet té koud is. Tussen zijn middagslaapjes door zet ik wel altijd heel eventjes de raam op een klein kiertje voor de frisse lucht.

Esmé mv Kay

Hoi, op Linde's kamertje is het nu s'nachts 12 graden, overdag een paar graden warmer.
Ze slaapt in een slaapzak, een dunne en met twee dekentjes en dat gaat prima.
Ze voelt gewoon lekker warm aan, handje wat kouder maar niet ijs koud.
Het leek mij te koud hoor, maar ja Linde heeft er geen last van.
De verwarming op haar kamertje aan vind ik te benauwd, dus overdag laat ik de deur open als ze beneden is komt er een beetje warmte van beneden in.

groetjes Danielle.

Enzo slaapt overdag in de 20 a 21 graden en 's nachts is het daar rond de 17 a 18 graden. Hij slaapt in een kamer waar wel altijd de zon op staat, dus als de zon schijnt wordt het daar gauw warm.
Hij heeft de eerste 2 weken bij ons geslapen en toen hebben we hem op   zijn eigen kamertje gelegd en dat is ook echt zijn honk. Zodra hij slaap heeft dan wil hij alleen maar slapen of een beetje klooien in zijn eigen kamertje.
We hebben m wel laten wennen aan een campingbedje, daar slaapt hij ook goed in.

liefs di silva

Ninthe's kamer is echt enorm koud!!!

Ze heeft 3 denkentjes en 2 pyamajasjes en een winter slaapzak aan, en dan heeft ze het lekker warm.
Alleen wel vaak koude handjes.
Ze heeft enkel glas op haar slaapkamer. Dus we gaan flink sparen om er volgend jaar dubbel glas in te krijgen!!!

Liefs Vano en Ninthe

Terug
Bovenaan