Hoe was dat bij jullie? Cyclusvraagje

Hoi Ester,

Ik ben 20  april gestopt met de pil, en nog niet ongesteld geworden. Zit dus nu volgens mij al op dag 47.
De verschijnselen die je hebt heb ik ook gehad. Misselijk, steekjes in buik, rugpijn en alle mogelijke kwaaltjes. Helaas niet zwanger maar het hoort allemaal bij het ontpillen.

Het kan volgens mij soms wel tot een half jaar duren dat je weer ongi wordt! Hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar kan wel. Ik zou het nog even afwachten als ik jou was! Succes ermee!

Groetjes Stef

Meiden,

Allemaal bedankt voor het reageren!
Ik ben nog  niet ongi en heb ook niet het gevoel dat het binnenkort komt.
Tijdens de pil slikte ik telkens 2 maand achter elkaar de pil, dus misschien is mijn lichaam daar ook wel aan gewend, wie weet... We wachten rustig af en als het te lang duurt dan gooi ik er gewoon een testje achteraan.. Moet zeggen dat ik de ergste kwaaltjesnu wel achter de rug heb, alleen mijn tepels doen nog super zeer
hahaha....
Allemaal heel veel suc6 met zwanger worden en we spreken elkaar snel weer..

Groetjes, Esther

Hoi Esther,

Net als bij Stephanie is het bij mij nog niet op gang gekomen. ik ben 18 april gestopt.
In het begin had ik ook last van buikkrampen, bruine afscheiding maar echt ongesteld nog niet geworden.
Het is om gek van te worden want steeds hoop je dat het zo is. De laatste weken helemaal geen klachten meer, hoop maar dat ik snel ongi wordt.
Ik hoop dat het ook zo bij jou is.
Succes allemaal,

Groetjes

Hoi meiden,

Leuk om te horen, dat er meer mensen zijn geweest met dezelfde verschijnselen na het stoppen met de pil.

Ook ik had de eerste keer ontzettend pijn in mijn tepels.

Wel meteen ongi en eerst een cyclus van 25-26 dagen (4 x)  en de laatste drie maanden 28 dagen.

We hopen er maar het beste van

gr nina

Ha meiden,

Bedankt voor alle reacties! Ik ben vandaag voor het eerst ongi geworden na 32 dagen (nou best netjes voor na mijn eerste pilstop dacht ik zo)
Ik vind het niet erg om nog niet zwanger te zijn, voelt eigenlijk wel goed, dat ik nu mijn foliumzuur op orde heb en weet wat mijn cyclus ongeveer is!
Deze maand er maar eens even echt voor gaan, wie weet.....

xx Es

Terug
Bovenaan