Hoe weet ik nu wanneer ik het vruchtbaars ben

A

Anoniem

Guest
ik ben 26 jan ongesteld geworden vandaag dus.
was 5 dagen overtijd maar wist eigenlijk al wel dat het niet raak was.
dus 34 dagen.
HELP!!!!!!

voel me klote.
wij willen zo graag maar het lukt gewoon niet.
dacht echt dat ik dit keer mijn eisprong voelde.
was duizelig moe misselijk zegt dus niks.

ik ben vandaag ook over mijn cyclus heen(de langste 34 dagen) nu twee dagen erover heen en ga maandag pas een test doen,ik merk dat waarneer we het graag willen het toch niet lukt,misschien wil je het dan wel te graag he.

Je kunt vanaf dag 10 gaan klussen en dan doorgaan tot dag 15 dan zit je in je vruchtbaarste periode.

liefs nice

ik snap het even niet.
vanaf vandaag dag 10 of hoebedoel je.
klote cyclus misschien is het voor ons niet weggelegt.
iedereen om me heen word zo zwanger en wij moeten er om vechten zeg maar.
ik begrijp het gewoon niet.

ik had op 9 maanden.com uitgerekend dat vanaf 12 feb tot 15-19 feb onze klusdagen zijn. en 29 feb nod

Hoi Yvonn, Omdat je bijna altijd 14 dagen voor je ongi je eisprong hebt dan zou je dus met klussen tot de 15e dag je ei missen.

Neem het gemiddelde van je cyclus: Bijvoorbeel, 34 dagen en 30 dagen en 28 dagen. Danb is het gemiddelde: ongeveer 30/31 dagen. Dat zou betekenen dat je rond de 15e/16e dag van je cyclus een eisprong hebt. Maar je wil je ei niet missen.

In je kortste cycluc heb je dag 14 je ei In je langste cyclus heb je dag 17 je ei. Je bent ook 3 dagen voor je ei vruchtbaar en 1 dag na je ei. Om zeker te zijn dat je hem niet mist moet je dus om de dag gaan klussen vanaf dag 11 tot en met dag 18.

Ik heb zelf gebruik gemaakt van ovulatietesten. Zo wist ik zeker dat ik hem niet zou missen.

Hoi joyce,

Ik voel me ei eigenlijk nooit.
dus ik ga kijken op 9 maanden.com en hou dat altijd aan.
dag 11 vanaf vandaag.dan moeten wij klussen dat is 5 feb klopt dat.
en tot dag 18 zei jij 12 feb.
maar op 9 maanden en predictor zeggen 12 feb tot 16 feb vruchtbaars.
sorry snap het niet helemaal.

gr yvon

Ik heb ook ovu testen gedaan deze maand en ik heb maar twee dagen een lichte streep gezien op een test van mat care,heb nu voor de volgende maand indien het nodig mocht zijn ook nog genoeg liggen,ook tevens van clear blue..

clear blue is een hele goede overigens.

liefs nice

Hoi Yvon,

Je kan ovu testen gaan gebruiken, dan weet je meer wanner je vruchtbaar bent, ik heb ze van mat-care gebruikt, en vond ze prima en goed van prijs.

Wat ik wel nog wil zeggen, is dat het logisch is dat je baalt dat het niet gelukt is maar vier maanden bezig zijn is gewoon niet lang. Tuurlijk hoor je van meiden waarbij het in de eerste ronde raak is, maar gemiddeld staat er gewoon een jaar voor.
Van ontpillen kan je heel lang last hebben , ook al zijn de eerste rondes gewoon regelmatig kan het voorkomen dat je dan vervolgens iets langer cycli krijgt.
Vier maanden is niet lang, dus kom op, het komt echt wel.

Groetjes Rimke

Terug
Bovenaan