Hoe weet ik nu wanneer ik het vruchtbaars ben

O, en een cyclus van 34 dagen is nog redelijk normaal hoor, er zijn maar weinig vrouwen die een cyclus van 28 dagen precies hebben.
Succes!

ja ik moet ook niet zeuren weet het.
maar baal gewoon.
ik heb matcare ook gebruikt en toen had   ik een vaag of geen streep dus werd daar ook niet wijzer van.
een predictor of clear blue zijn zo duur.

iedereen bedankt voor jullie advies.
mijn vriend en gaan er deze keer weer flink tegen aan.
wanneer moet ik nu beginnen dan.

gr yvon
hoelang zijn jullie al bezig

Nou ja, ik zeg niet dat je niet moet zeuren, maar misschien wel ietsje realistischer?
Tuurlijk wil je graag en dat sleept ons vrouwen wel eens mee he?

Ik ben in mei 2007 gestopt, had 5 geen cyclus gehad maar wel allerlei zwangerschapsklachten, en was in september toch zwanger van een tweeling, helaas werd dit bij 8 weken een miskraam.
Ben toen gecurreteerd in oktober.
Nu ben ik inmiddels 9 weken zwanger. Dus ook ik mag eigenlijk helemaal niet zeuren.
Nu maar hopen dat het deze keer wel goed gaat.

Ik zit op het topic Klusbabes en daar praten we al vanaf juni met elkaar en nog lang niet iedereen is zwanger..............dus dat geeft wel zo'n beetje weer hoelang het normaal gesproken duurt.
Je hebt een vrij normale cyclus dus dat is een goed teken.
Succes in iedergval!

Groetjes Rimke

Yvon,

Ik snap je gerust wel je wilt zo graag, maar er staat inderdaad ongeveer een jaar voor, en je hebt een normale cyclus wat dat betreft, probeer het gewoon met ovulatietesten en anders vanaf dag 10 om de dag vrijen, Ik ben inmiddels al een jaar bezig en ik heb dus geen eisprong en het zwanger raken gaat bij mij niet vanzelf, ik loop onder controle bij de gyn, en wat ik wil zeggen meid, je bent niet de enige en je moet gewoon positief blijven en er proberen niet teveel mee bezig te zijn,
succes

groetjes linda

hoi linda,

ja oke daarom zei ik ook moet niet zo zeuren zijn wel ergere dingen toch.
bijv dat van jou is ook niet leuk.
ik vraag me af of ook wel een eisprong heb.ben wel normaal ongesteld.
hoe ben jij daar achter gekomen dan.
zijn jullie nu met ivf bezig of niet na een jaar dan.
vanaf dag 10 vanaf vandaag.
oke dat ga ik proberen ja ovulatie helpt bij mij ook niet al een x geprobeerd.
vaag of geen streepje.
bedankt
sterkte en succes.

yvon

Hoi Yvon, Ik gebruikte zelf de ovulatietesten van Sensitest. Ik ben erg tevreden hierover. Ik wens je heel veel geluk de aankomende ronde. Ik hoop dat je snel zwanger mag worden.

Yvon;
op bijv. babybrabbel kan je ook je vruchtbare dagen uitrekenen. gewoon de datums van je laatste ongi invullen, en hoppa, daar komen de datums

Enne je bent niet lang bezig vergeleken met anderen. Vorig jaar in aug ben ik in 1e ronde zwanger geraakt, helaas miskraam geworden. Nu ben ik in 4e ronde bezig, het lijkt lang, maar eigenlijk is dat het nog niet

Yvon:

Je zegt dat je gewoon elke maand ongesteld wordt, dus dan heb je gewoon een eisprong, Ik wordt niet ongesteld dus heb ook geen eisprong, want die eisprong heb je nodig om ongesteld te worden, of zwanger raken natuurlijk,
En omdat ik niet ongesteld wordt loop ik bij de gyn en nu krijg ik clomid pillen die een eisprong opwekken, en daarna als het ei niet is bevrucht wordt ik ongesteld en dan ga ik weer aan een nieuwe reeks clomid,
Je ei is ongeveer 14 dagen voor je nod dus effe uitrekenen hoelang je cyclus is en dan effe rekenen
succes

groetjes linda

Terug
Bovenaan