Hoe weet je als een nieuw moeder wat het word

Heb een vragen , ik ben een nieuwe moeder en iedereen vraagt aan mij wat ik denk wat het gaat worden en om eerlijk te zeggen weet ik? maakt dat me nu een slechte nieuwe moeder mij eet gewoontes zijn voor nu nog het zelfde. Hadden jullie dit ook , en hoe kan ik voellen wat het wordt
 
Nee dat weet niemand. Er is onderzoek naar geweest. Ongeveer de helft van de vrouwen die het zeker weet, weet het verkeerd.
 
Mijn schoonmoeder zegt: als moeder zijnde moet je het voelen dat weet je dat , en elke keer zeg ik tegen me vriend of hij het kan vertalen in het Italiaans dat ik het niet weet en dan kijkt ze me raar aan,en dan voel ik me schuldig, ik ben pas 13+2 zit net in de 2de trimester 
 
Verzin wat, zij tevreden. Jij 50% kans op succes.
Ik dacht, omdat ik een meisje wou, dat het een jongetje werd, ironie van het leven.
Maar ik had geluk, werd een meisje.
Wat ik wel voelde was dat er een wildvreemde in mijn buik zat. Klopt wel, ze lijkt in heel weinig op mij.
Mijn schoonzus zei tijdens de zwangerschap dat haar zoontje veel rust en regelmaat en dergelijke nodig had, hij blijkt adhd te hebben.
 
Het maakt mij ook niks uit of het nu een jongetje of een meisje wordt als het maar gezond is dat is voor ons het belangrijkste,  het is me eerste baby maar me 2de zwangerschap de 1ste verloor ik met 7 weken , en heb nu al 3 echo's gehad en kan het nog steeds niet geloven dat er een klein mensje in me groeid
 
Dankjewel, in de 1ste trimester heb ik echt elke week een test gedaan omdat ik het eng vond om deze ook.te verliezen, en nu met de laaste echo denk ik zo van het is echt er groeit iemand in me, ik voel nog niks bewegen maar dat kan komen om dat die ver naar achter ligt dus kan niet wachten om hem te zien en te voelen 
 
Terug
Bovenaan