Hoe weet je dat het echt een miskraam is? Hoeveel bloedverlies heb je dan?

Maandag heb ik een positieve zwangerschapstest gehad.Ik heb sinds dinsdag avond bloedverlies..
Het begon met wat bruinig verlies maar vandaag ook soms wat helder roodbloed erbij, paar druppels en soms wat slijm..( Lekker verhaaltje he?)
Maar het is al met al niet echt veel..Wel af en toe wat krampjes maar niet echt pijn in mijn buik.
Hoe weet ik nu echt of het mis is gegaan of dat ik misschien toch nog zwanger ben?
Ik wil het anders graag afsluiten en mij richten op de volgende ronde..
Iemand hier ervaring mee?

Gr Sola

Het vervelende van bloedverlies is dat het alle kanten op kan gaan. Ik heb 3 keer bij een echo gezien dat het hartje niet meer klopte, dus wist dat er dan een miskraam aankwam. Die overigens steeds pas weken erna plaats vond. Ik heb dus geen ervaring met een "spontane" miskraam. Had wel steeds heel veel bloedverlies, dus als het nog niet zo veel bloedt, kan het denk ik nog alle kanten op. Mijn vriendin bloedde overigens maanden lang een beetje, maar heeft een gezonde zoon. Jammer genoeg kun je alleen maar afwachten.

Ik heb ook bij 2 zwangerschappen ron 6 weken bloed verloren. Ook helderrood. Toch is het beide keren goed gegaan. Ik had aan het begin ook last van kleine krampjes alsof je ongi gaat worden, maar uiteindelijk toch gezonde kinderen gekregen. Het kan dus echt alle kanten uit!
Maar het is wel heel spannend! En niemand kan echt duidelijkheid geven. Pas met 7 weken weet je echt of het leeft wanneer je een hartje ziet kloppen.
Hoop dat het allemaal goed gaat!

Hey,

Wat vervelend dat je bloedverlies hebt zeg....is een domper als je net hebt ondekt dat je zwanger bent.
Bij mij begon het ook eerst met wat donkerrood, maar als snel helderrood bloedverlies.
Dit hield 2 weken aan zonder buikkrampen of wat dan ook.
na 2 weken een miskraam gehad.
Maar wat ze hierboven ook schrijven, bloederlies hoeft niet altijd op een miskraam te duiden.