hoe weet je...

A

Anoniem

Guest
... of je er klaar voor bent?

zoals jullie gezien hebben, heb ik hieronder ook een berichtje geplaatst over :
met de pil stoppen!

maar hoe weet je nou precies of je er klaar voor bent...

zit nu elke keer al te denken, zal ik nou foliumzuur halen.. of toch maar ff wachten... tja of toch wel...

haha heel apart maar verder is alles wel goed op de rit geloof ik :

net een huis gekocht, allebei werk. dus financieel kan het ook, hoeft in ieder geval niet naar een kinderdagverblijf mocht het gaan lukken straks

maar toch... hoe weet je of je eraan toe bent?

he   meid

dat had ik ook!! wij zouden eigenlijk nog ff wachten tot volgend jaar april maar toen ik afgelopen maart geopereerd moest worden en daardoor de pil niet kon slikken en we later dachten dat ik weleens zwanger kon zijn( wat dus niet zo was) was toch een teleurstelling!! en toen hebben we er goed over gepraat en besloten dat we stopten!! ja wanneer ben je er klaar voor?

Hoi!

Achteraf merk ik dat ik er al veel langer klaar voor was dan ik altijd dacht!

groetjes,
Tess

hoi hoi

ja dat vond ik ook wel moeilijk!!!
ik wist gewoon dat ik het graag wou maar durfde de pil ook niet zo goed te laten staan!!!
achteraf denk ik van was ik nou maar eerder gestopt,want naar 1 jaar ben ik nog niet zwanger!!!!
want ik was juist bang dat het heel snel raak zou zijn,maar helaas nog helemaal niks!!!

dus volg je eigengevoel,want als je er eenmaal mee bezig bent dan kom je er wel achter dat wachten dan toch wel heel lang duurt!!!

xxxtam80 (ronde12)

Ik had precies hetzelfde als jij Tam. Wij zaten na ons trouwen met een verbouwing en had geen zin om dan met stress zwanger te zijn en besloten toen als dat klaar was met de pil te stoppen. Maar ja als je dat vantevoren wist...................

Hallo!

Log net voor het eerst in en vind het gewoon allemaal best wel spannend.

Denk er ook net zo over hoor! Wanneer ben je er nou  'klaar' voor!??!
Volgens mij nooit....

Volgens mij is dat met alle dingen zo!

Wanneer ben je er klaar voor om te trouwen?
Wanneer ben je er klaar voor om kinderen te krijgen?
Wanneer ben je er klaar voor om ... maakt niet.

Ik ga binnenkort stoppen met de pil en vind het heel griezelig, maar ook leuk.
Spannend en vooral ook 'eng'.

Het idee dat ik dan zwanger kan raken maakt me best een beetje onzeker.
Toch begin ik ook steeds meer aan het idee te wennen en vind ik het steeds leuker.

Kortom de (2200) beren die ik voorheen op m'n weg zag, die gaan langzamerhand hun eigen weg...

Leuk jullie hier te 'ontmoeten' trouwens en hopelijk spreken we elkaar nog eens.

Groetjes,

Erretje

ja vind het eigenlijk ook best een beetje eng allemaal... en tegelijkertijd superspannend!!

wij hebben net de sleutel van onze nieuwe woning gekregen,en gaan eerst verbouwen. denk dat het allemaal bij elkaar zo`n 6 maand duurt.
was van plan om midden in de verbouwing of gelijk erna te stoppen , Maar nu ik jullie verhaal zo lees, tja...

het kan natuurlijk ook zo ijn dat het een jaar duurt.... zal ik dan maar meteen stoppen??

wat vinden jullie?   ik kan natuurlijk al wel vast foliumzuur gaan slikken, dat kan geen kwaad toch als je nog even wacht om met de pil te stoppen??

(even een vraag voor erretje, mag ik vragen hoe oud je bent? ik ben zelf 21...
en hoe zijn jullie erbij gekomen om binnenkort te stoppen?)
ben erg benieuwd naar je verhaal...
gr.. Coolstra

hey hey zal me ook ff voorstellen!

ben cora wordt morgen 21 jaar en me vriend is net 23!!! zijn in maart gestopt met de pil!!

kus kus

Terug
Bovenaan