hoe wil je bevallen? liggend, zittend, staand, waterbevalling?

vroeg me zo af hoe jullie willen bevallen?
zelf had ik gedacht over een badbevalling. maar zo groot bad en al het water is dat wel snel genoeg gevuld :)
zelf zit ik nu te denken om onder de douche te bevallen, maar hoe..... nog even geen idee
zal dat willen staand.
ik vind namelijk heerlijk om tijdens de weeen onder de douche te staan. ervaring uit 2 andere bevalling.
ook vond ik het echt niet fijn om op bed te gaan liggen op je rug.
ben wel nieuwschierig naar jullie ervaring en of hoe jullie het zouden willen.
groetjes marielle

Hey,

De douche vond k heerlijk!!! Ik heb het grootste gedeelte van mijn 1e bevalling onder de douche gestaan. ( hoge rekening van de Delta later haha 25 uur onder de douche van de 40! :D )
Ik vond het heerlijk, maar toen ik naar het ziekenhuis moest moest ik verplicht op mijn zij op bed liggen, niet fijn dus!!
Ik weet het gewoon niet, k kijk wel waar k me op dat moment het prettigst bij voel! Misschien wil k nu juist niet uit mijn bed! :D

Liefs

Hoe wil ik bevallen?

uhhhh..... in m'n slaap.... zonder pijn en andere enge dingen.... gewoon s'ochtends fit wakker worden en denken; hee.. wat is dat? Daar ligt m'n kleine meisje lekker fris in haar bedje.... en dat ik dan mijn echtgenoot wakker moet maken dat onze kleine meid is gearriveerd.... en ik trek dan m'n oude spijkerbroek aan en blijk dat ik gelijk 3 maten kleiner moet gaan kopen....

maar goed nu ben ik weer wakker en ik had ook in bad willen bevallen bij de 1e maar helaas hebben ze me in het ziekenhuis in alle erende en onterende houdingen gepropt die er te bedenken zijn en werd het alsnog een spoedkeizersnede.....

dus nu rustig liggend met een ruggeprik in m'n lijf en dus een geplande keizersnede...

dus eigenlijk heb ik behalve dit kletsverhaal niets zinnigs aan dit hele goede (echt) topic toe te voegen... sorry!"!! Hopelijk kunnen jullie er wel een beetje om lachen.... xxx

Je weet nu met de 2e dat het moeilijk te zeggen is...
Je kunt wel een beeld in je hoofd hebben maar meestal verloopt het toch anders...

Vond het verschrikkelijk in het ziekenhuis bed, lag echt niet fijn....
In de ene hand weeenopwekkers, drain op het hoofje van de kleine, band om mijn buik voor de hartslag..
Zat dus vast met allemaal toeters en bellen...

En het wou maar niet, een baarkruk leek me wel wat.
Wat denk je...
Zetten ze de kruk op bed en daarboven op zat ik...
Mijn vriend erachter, helemaal niet prettig...
We zaten zo hoog en het wou nog niet....

De meesten weten wel dat het na een uur persen een keizersnee werd.

Nee, denk er niet over na..
Ik zie wel wat er gaat komen..

Groetjes Natasja (27wk 3dgn)

daar zeg je wat, moet die baarkruk op het bed? Bij mijn bevalling ben ik uiteindelijk ook op een baarkruk gegaan omdat ik niet voelde welke kant k op moest persen. maar die hebben ze gewoon op de grond gezet toen in het ziekenhuis. En ik maar tegen de VK sorry zeggen.... ik vond het zo zielig dat ze daar 1,5 uur op de grond heeft gezeten op haar billen....:D

Het liefst zou ik wel weer thuis willen bevallen terwijl de andere kindertjes slapen. Mijn vorige bevalling is zo verlopen, ideaal!
Daarvoor heb ik 2 ziekenhuisbevallingen gehad. Tsja, plannen kun je het bijna niet, ik zie wel hoe het af loopt!!

sunny kan er zeker om lachen :)
dat willen we allemaal wel.haha zonder pijn.
ik alleen niet slapend dan wil ik wel wakker zijn dat dan weer wel :)

plannen kun je het niet helemaal natuurlijk.
kan altijd weer anders lopen dan gepland.
maar ideeen er over hebben kan wel.

een baarkruk boven op bed hmmm dat lijkt me inderdaad niet zo fijn.

janneb lekker dure reking dan van het water, maar wel dus lekker fijn er onder gestaan.

mammavan3 dat lijkt me ook wel wat dat de andere kids nog lekker slapen en dan bevallen.

baarkruk is misschien ook nog wel een idee als die ook onder de douche mag staan geen idee.

groetjes

weet ik ook niet of die onder de douche mag staan! Lijkt me lastig voor de VK dan kan ze er helemaal niet bij denk k! :D Ik weet ook niet of het zo lekker is om een stromende regen over je heen te krijgen terwijl je moet persen . Op je rug of buik is heerlijk maar over je hoofd....:S ik weet niet!

Liefs

Terug
Bovenaan