hoe wil je bevallen? liggend, zittend, staand, waterbevalling?

dat klopt inderdaad beetje lastig voor de verloskundige, mag ze haar zwempak mee nemen :)
denk dat het voor mij weer wordt weeen opvangen onder de douche en ja dan met toch wat tegen zin op bedje nou ja gelukkig vorige keer was dat maar even.

ja ik denk het ook, weeen opvangen onder de douche zo lang het kan en uiteindelijk als k mag bevallen er van onder ga en (als de baarkruk op de grond mag ) op de baarkruk. Anders word t gewoon een bedbevalling denk k! :D

Dat zei ik ook zet dat ding dan op de grond!!!
Wouden ze niet hebben...
Mijn vriend dacht wat zit ze toch te zeuren...
Kijk ook tv..! Ha ha..

Ze stonden met z'n 3en om mijn bed en gaven me echt het gevoel van nou schiet toch eens op....
Zelfs de gyn. zei hard tegen mij KOM OP LAAT ZIEN DAT JE EEN ECHTE VROUW BENT....

Als mevr. de gyn. beter had gevoeld of een echo ging maken had ze waarschijnlijk zelf al kunnen zien dat het zo echt niet ging.
Het lag gelukkig te ver voor een tang of vacuum.
In het dossier staat ook dat het hoofdje verkeerd lag.

We zien wel hoe het dit keer gaat, moet er toch uit.
Als het maar geen spoedkeizersnee word..
Want dan heb ik een kruis op mij buik staan, ha ha.
Nou ja een verticale litteken op de buik en op mij schaamstreek een horizontale..
Maken ze er maar een pijltje van.

Begin ook melig te worden...

Groetjes Natasja (27wk 4dgn)

haha!! Wie weet best leuk zo een pijltje! :D
Nee hoop vooor je dat het deze keer wel goed ligt met het hoofdje. Ik begreep van mijn VK dat ze dat zelfs tijdens de bevalling kunnen draaien, bijv. een sterrekijkertje worden! Dus ben ook wel een beetje bang dat het idd zo gaat draaien straks als nog.

Wat betreft je gynaecoloog.... die mensen hebben volgens mij geen gevoel!!! In veel verhalen hoor je vaak een scherpe ondertoon naar de gynaecoloog. Ik had dus ook zo een tang........... Na een bevalling van 40 uur hoop je dat je niet uitgescherud bent. ( anders ook wel denk k) Maar ik vond dat ik echt wel genoeg had gehad. Bleek ik volledig ingescheurd. 2e graads! Ze is 3 kwartier bezig geweest met hechten, de kringspier was gelukkig nog intact! Zegt ze doodleuk dat k me niet aan moet stellen en dat ik maar geowon op mijn kiezen moet bijten! Nou ik had het helemaal gehad, een beetje meer mensenlijkheid is wel fijn!
Hoe durven ze te zeggen tegen je dat je moet laten zien dat je een vrouw bent! Hallo net of je dat niet deed!!! Ik kan daar echt boos om worden!!!

Geniet lekker van je melige bui!!!!

Hoi meiden!

Bevallen, moet er echt nog niet te veel aan denken. Merk dat jullie al een ervaring (of twee) achter de rug hebben. Voor mij dus niet en kan alleen afgaan op de horror verhalen die ik om me heen hoor. Hhaha!

Omdat ik te ver van het ziekenhuis woon, moet ik in het ziekenhuis bevallen en ik zal in het volgende bezoek aan VK (a.s. dinsdag) eens vragen wat daar de mogelijkheden zijn.

Tsja het liefst zonder pijn, zo hop hop ff persen en klaar! Sunny ik moest erg lache om jou stukje!
Ik verwacht maar gewoon de erste bevalling te gaan krijgen, inscheuren, 48 uur, stuit en misschien eventueel nog een spoed keizerrsnee, want dan valt het altijd mee als het minder lang en pijnlijk is.

Gelukkig duurt het nog even! pffff

groetjes van Janne en (krukel van alweer 25 weken en 3 dagen oud;)

het liefst zou ik thuis bevallen is mijn eerste kindje maar nu begint mijn schattie twijfels te krijgen .
we zullen zien hoe en waar het begint en eindigt .

groetjes kristel

Terug
Bovenaan