Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

Ik ben nu aan het proberen om zwanger te worden.
Je leest wel veel over de zwangerschaps verschijnselen maar ik vind het natuurlijk veel leuker om dat van jullie te horen ;-)

Ik mag van de week een test gaan doen. Erg spannend! Dit is onze derde ronde en we hebben voor het eerst een ovulatietest gedaan zodat we precies wisten wanneer het beste klustijd was.
Ik merk nog niet zo heel veel alleen dat ik nu meer afscheiding heb dan normaal.

Ik ben benieuwd naar jullie verhalen :)
Kom maar op!
Lieve groet,
Mieka

Ik wist pas toen ik zwanger was na een test. Ik kon het niet geloven want we zijn nogal even bezig geweest en zaten volop in de MM.

Hopelijk een positieve test deze week voor jullie!

Succes

Hi!
Ik ben de tweede ronde zwnager geraakt.
De eerste ronde haalde ik me van alles in mijn hoofd, dacht allerlei verschijnselen te zien. Bij de tweede keer merkte ik niks, lette ook nergens op, dacht dat het wel een eeuwtje zou gaan duren.

Na een test op de welbekende "NOD" bleek dat ik zwanger was.

Gewoon lekker wachten tot je kunt testen, al is het moeilijk je geen illusies te maken.

Succes, spannend!

Natalie

Hoi..

Er zijn zoveel kwaaltjes die kunnen wijzen op een eventuele zwangerschap, maar die ook thuis kunnen horen bij een naderende menstruatie.
Het is ook niet altijd vanzelf sprekend dat je kwaaltjes moet hebben om zwanger te zijn, ikzelf had bijvoorbeeld geen kwaaltjes.
Ik was er heilig van overtuigd dat ik ongesteld zou worden, maar ik dacht 2 dagen voor mijn NOD toch maar even een testje doen en jahwel hoor hartstikke zwanger.
Ik zou toch je test afwachten, dan pas weet je het zeker.

De enigste kwaaltjes die ik had en waarvan ik wel zoiets had van he dit heb ik normaal gesproken nooit, dat is vreemd:
- een popcorn tick, ik kon niet anders dan 24/7 zoute popcorn eten! Heerlijk.. Normaal gesproken lustte ik nooit geen popcorn dus vandaar erg raar.
- en enorm veel maagzuur, de eerste keer in mijn leven dat ik dat dus had, dus toen begon er ook wel een belletje te rinkelen.

Bij ons was het overigens gelijk de eerste ronde raak.
Nou ik hoop voor je dat ook jij een positieve test in handen krijgt, wanneer kan je testen precies?
Ga voor je duimen meid!

Liefs Maaike

Beide keren was overtijd zijn de belangrijkste factor... (want dat ben ik normaal nooit).

Bij de 1e zwangerschap kreeg ik vanaf NOD pijnlijke gespannen borsten, ongi-krampen, vermoeidheid. Een week later soms wat vage misselijkheid en vaker plassen. En de week erna wist ik het zeker: ik ging over mijn nek van mijn eigen parfum, nauwelijks meer eetlust, reageerde heel heftig op allerlei geurtjes en lustte opeens dingen niet meer. Zo had ik me nog nooit van mijn leven gevoeld...

Bij de 2e zwangerschap kreeg ik 1 week voor NOD al steken in mijn borsten, vermoeidheid, huilerigheid, vaker plassen, maagzuur, misselijkheid. Dingen die ik normaal voor een menstruatie echt niet heb! En vreemd genoeg werd de test pas 10 dagen na NOD positief, heb er eindeloos op moeten wachten, want voelde me zoooooo zwanger! Gelukkig had ik het dus bij het goede eind...

Maar ieder lichaam is weer anders, he? Veel succes, meid.

Groetjes, Karin
(30 wkn van 2e)

Heej Mieka,

Ik wist t doordat  
a)   wij er mee bezig waren
b) was altijd op tijd ongesteld en nu een paar dagen overtijd
c) mijn borsten enorm pijn deden!!!
d) ik pijn had in mijn buik, maar steeds op 1 plekje, niet te vergelijken met ongipijn

Test gedaan en bleek zwanger te zijn!!!!

Maar zoals hierboven ook al beschreven, elk lichaam reageert anders... Dus pin je nergens op vast en wacht af tot je de test hebt gedaan.

Nou, ik duim voor je!!

Liefs,

Bonsje

Ik had alleen last van mijn borsten. Een beetje een blauweplek gevoel aan de zijkanten .
Toen was ik een week overtijd ongeveer.

Nou ik hoop voor je dat je zwanger bent!

Groetjes....

I just knew it...

heel raar, want ik had geen klachten of zo, maar toch wist ik het! 2 dagen voor mijn NOD testte ik al met een heel licht streepje. Normaal testte ik nooit zo vroeg, maar nu wist ik het gewoon.    

Kwaaltjes zeggen lang niet alles hoor, een test is het bewijs. Ik hoop voor je dat het snel raak is.

Terug
Bovenaan