Hoi Mieka
Ik wist het door de test!
Wij waren in de 5e ronde, en ik had op vrijdag mn NOD. Zaterdag niet ongi geworden (en had vanaf het moment dat ik stopte met de pil een regelmatige cyclus), dus ik zei tegen mn vriend; als ik morgenochtend nog niet ongi ben, dan doe ik een test, gewoon om het zeker te weten! (en was er dus zelf al vanuit gegaan dat ie negatief zou zijn, maar had geen zin om me er zenuwachtig over te maken).
Dus ik doe zondagochtend die test, leg 'm op mn nachtkastje en stap weer terug in bed.... na een paar minuten twijfelde ik ineens of ik de test wel goed had gedaan (waarom ik daar over twijfelde weet ik ook niet, want de ronde ervoor had ik ook een test gedaan). Dus ik pak de gebruiksaanwijzing erbij, en daar stond op dat je het venster aan de bovenkant moest hebben.
Ik dacht; ow, ik heb ;m op zn kop op mijn nachtkastje gelegd, dus ik draai 'm om.... en.... wat nou!?!? TWEE STREPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik was helemaal hyper, hahaha!! Mijn vriend (die half wakker was omdat ik naar de wc was gegaan) kwam overeind en wilde die test even zelf bekijken, maar hij had zijn lenzen niet in, dus zag eigenlijk niks!! hahaha, was erg grappig!
Achteraf gezien dacht ik wel; ohja, ik heb een keer na een lunch een koffie verkeerd genomen en daar was ik erg misselijk van, die smaakte me voor geen meter!
Maar op dat moment pikte ik dat niet op als zwangerschapsverschijnsel (drink ook zelden koffie, dus dat was eenmalig).
Ik had de eerste weken ook verder nergens last van.... geen misselijkheid, niet extra vermoeid (maar had zomervakantie, dus lekker rustig), geen grotere borsten,zere tepels of weet ik veel wat!
Pas na de 6e week werd ik misselijk en vanaf de 7e week elke dag overgeven!!

Rond de 16e week was dit voorbij.
Groetjes, Mickje