Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

Hoi Mieka,
Ik merkte 3 dagen na "de gemeenschap" al dat ik elke ochtend misselijk was.dit is erg vroeg dus echt niet bij iedereen zo!verder had ik weinig geduld met mijn collega's ;)
Misselijkheid sóchtends was na anderhalve week over en toen ik 1 dag overtijd was test gedaan!succes ik   heb er 7 maanden op moeten wachten.hoop dat het bij jou snel raak is!liefs pupke

Hallo,

ik wist dat ik  voor de 2e keer zwanger was   (ben) omdat ik zo misselijk was, had hetzelfde namelijk met de eerste zwangerschap. En ontzettend moe, zeker de eerste weken.
Heb toen een test gedaan en inderdaad, zwanger!!!

ben eind juni 2009 uitgeteld.

groetjes Gerjanne

Hoi,

Had 1 van jullie ook lage rugpijn? Of hoort dat echt bij het ongi worden?
Ik ben 3 dagen over tijd (heb negatief getest) en heb al dagen last onder in mn rug. Dit heb ik ook wel bij het ongi worden alleen heb ik er dan ook vaak lage buikpijn bij, die heb ik nu niet.

Bij onze dochter wist ik het gewoon.

Dat klinkt een beetje vaag en zweverig haha, maar het was wel zo.

We waren niet bewust bezig met kinderen krijgen en toch dacht ik er vanaf dat moment er vaak aan. Ondanks dat de tests negatief bleven.
We zijn daarom zelfs nog flink wezen stappen omdat ik dacht dat ik het me verbeelde. Mijn borsten waren erg gevoelig, maar dat had ik met ongesteld worden ook wel een.
elde.
Een week later was de test wel positief....

Nu bij de 2e keer waren we er wel bewust mee bezig en kon ik dit keer niet zo op mijn gevoel afgaan.
Maar door mijn pijnlijke schaambod, de lage rugpijn(!) en de lichte steken in mijn borsten had ik al wel een vermoeden.
Bovendien kon ik elk moment van de dag wel in huilen uitbarsten hihi....
Weer pas na ruim een week kon ik testen maar mijn man wist genoeg!!

Succes met proberen!

Gabriëlle

hoi,

Mijn gevoel zei het!
Voor ons is het de eerste ronde en had wel ietsjes last van de boezem (maar had ik vaker) en achteraf gezien...ohhhhh daaaarom moest ik zoveel plassen ;)
Verder heb ik nog steeds bijna geen kwaaltjes....

Hoi Mieka

Ik wist het door de test!
Wij waren in de 5e ronde, en ik had op vrijdag mn NOD. Zaterdag niet ongi geworden (en had vanaf het moment dat ik stopte met de pil een regelmatige cyclus), dus ik zei tegen mn vriend; als ik morgenochtend nog niet ongi ben, dan doe ik een test, gewoon om het zeker te weten! (en was er dus zelf al vanuit gegaan dat ie negatief zou zijn, maar had geen zin om me er zenuwachtig over te maken).
Dus ik doe zondagochtend die test, leg 'm op mn nachtkastje en stap weer terug in bed.... na een paar minuten twijfelde ik ineens of ik de test wel goed had gedaan (waarom ik daar over twijfelde weet ik ook niet, want de ronde ervoor had ik ook een test gedaan). Dus ik pak de gebruiksaanwijzing erbij, en daar stond op dat je het venster aan de bovenkant moest hebben.
Ik dacht; ow, ik heb ;m op zn kop op mijn nachtkastje gelegd, dus ik draai 'm om.... en.... wat nou!?!? TWEE STREPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik was helemaal hyper, hahaha!! Mijn vriend (die half wakker was omdat ik naar de wc was gegaan) kwam overeind en wilde die test even zelf bekijken, maar hij had zijn lenzen niet in, dus zag eigenlijk niks!! hahaha, was erg grappig!

Achteraf gezien dacht ik wel; ohja, ik heb een keer na een lunch een koffie verkeerd genomen en daar was ik erg misselijk van, die smaakte me voor geen meter!
Maar op dat moment pikte ik dat niet op als zwangerschapsverschijnsel (drink ook zelden koffie, dus dat was eenmalig).
Ik had de eerste weken ook verder nergens last van.... geen misselijkheid, niet extra vermoeid (maar had zomervakantie, dus lekker rustig), geen grotere borsten,zere tepels of weet ik veel wat!

Pas na de 6e week werd ik misselijk en vanaf de 7e week elke dag overgeven!! :(
Rond de 16e week was dit voorbij.

Groetjes, Mickje

Terug
Bovenaan