A
Anoniem
Guest
Lieve meiden.
Het is misschien leuk om van elkaar te weten hoe we wonen.
Het is al eens eerder gedaan, maar er zijn zoveel nieuwe bij gekomen, dus ik dacht we doen het gewoon nog een keer. Oke ik begin:
Wij wonen in een dorpje in Noord-Holland.
Vorrig jaar december zijn we verhuisd omdat we graag groter wilde wonen met een zonnetje in de tuin.
In ons vorrige huis hebben we 8 jaar gewoont en nu dus bijna 1 jaar in ons nieuwe huis.
We wonen op een hoek van een rijtjeswoning met een garage voor aan het huis.
De keuken is aan de voorkant en onze woonkamer tuingericht.
Wat we erg leuk vinden is dat we een speelkamer hebben benenden waar onze kleine meid lekker rommel kan maken. Een leuk bijkomstigheidje.
We hebben beneden een douche en boven een badkamer, die nodig opgeknapt moet worden. We hebben boven 3 slaapkamers en een kleine zolder.
En nu dus zomers een de hele dag de zon in de tuin.
We wonen hier met zijn 4ren: Onze dochter, mijn man en ik en ons lief klein konijntje.
We hebben het hier heerlijk naar ons zin en willen hier graag oud worden samen.
En jullie?????
Groeten van Miena.
Het is misschien leuk om van elkaar te weten hoe we wonen.
Het is al eens eerder gedaan, maar er zijn zoveel nieuwe bij gekomen, dus ik dacht we doen het gewoon nog een keer. Oke ik begin:
Wij wonen in een dorpje in Noord-Holland.
Vorrig jaar december zijn we verhuisd omdat we graag groter wilde wonen met een zonnetje in de tuin.
In ons vorrige huis hebben we 8 jaar gewoont en nu dus bijna 1 jaar in ons nieuwe huis.
We wonen op een hoek van een rijtjeswoning met een garage voor aan het huis.
De keuken is aan de voorkant en onze woonkamer tuingericht.
Wat we erg leuk vinden is dat we een speelkamer hebben benenden waar onze kleine meid lekker rommel kan maken. Een leuk bijkomstigheidje.
We hebben beneden een douche en boven een badkamer, die nodig opgeknapt moet worden. We hebben boven 3 slaapkamers en een kleine zolder.
En nu dus zomers een de hele dag de zon in de tuin.
We wonen hier met zijn 4ren: Onze dochter, mijn man en ik en ons lief klein konijntje.
We hebben het hier heerlijk naar ons zin en willen hier graag oud worden samen.
En jullie?????
Groeten van Miena.