Hoe wonen jullie

hoi hoi
wij wonen in enschede,in een wijk met veel kinderen en veel bos.we hebben een eensgezinswoning met 4slaapkamers.de meiden slapen bij elkaar en de twee jongens van 8 en 2 ook.onze jongste heeft een kamertje voor zich alleen maar hopelijk komt daar snel verandering in.mijn man en ik slapen op zolder.we redden ons prima zo en ik zou hier ook echt niet weg willen.
liefs sil

Hallo allemaal,

Ik woon sinds maart dit jaar in een dorpje vlak bij Groningen. Hiervoor in bijna 5 jaar met mijn vriend samengewoond in een stadje vlakbij Delfzijl waar we in een appartement woonden. In maart zijn we dus verhuisd naar een nieuwbouwwoning omdat we graag wat groter wilden wonen. Het is een twee-onder-een kap woning met leuke buren die 2 kleine kindertjes hebben. tja, je zal er wel door worden aangestoken.

Leuk idee dit. Volgens de vraag waar iedereen woont waren er een heleboel Groningers. Dus misschien wel mensen uit hetzelfde dorp. Misschien is het te lezen aan de omschrijving van de huizen.......

groetjes

Leuk idee, zo'n nieuw onderwerp.

Wij wonen nu al 3 jaar in een appartement in  de provincie Utrecht. Op één hoog, met een flink  balkon, heerlijk op het zuiden, met een heerlijk  uitzicht zodat ik het echt jammer zal vinden als we hier "uit groeien", zeg maar.

We hebben 4 kamers. Een woonkamer/keuken, een slaapkamer voor ons, een kamertje wat we als berging/wasdroogruimte gebruiken en nog een kamertje over dus (waar nu de computer staat maar die kan ook prima op onze slaapkamer erbij) wat we heeeeel graag in willen vullen met babykamermeubeltjes!!
Gezellig met z'n tweetjes, geen huisdieren.

zeker een leuk idee
Ik woon al bijna drie jaar samen eerst hebben we in een startersgezinwoning gewoond ,maar het nadeel was twee slaapkamers dus te klein ons huis is erg snel verkocht we hebben nu een ruime rijtjes huis gekocht hier zijn we al heel lang aan het verbouwen .Het huis heeft een oprijlaan met een schuur ervoor onze achtertuin is 12 meter op de benedenverdieping is een l vormige woonkamer en keuken,op de eerste verdieping hebben we de badkamer,slaapkamer,en kantoor.op de tweede verdieping hebben we een grote washok en nog een logeerkamer en natuurlijk de nu nog leeg staande babykamer.leuk om dit van iedereen te lezen zeg wij wonen in zuid holland groetjes:)

Hallo allemaal,leuk om wat meer van jullie te weten.Ik zal ook een beetje beschrijven hoe wij wonen.  
Wij wonen in een klein dorpje in Noord-Brabant. Wij wonen op een oude boerderij( we hebben geen vee ofzo). We hebben een flinke tuin, met een heel mooi tuin huis erin(in oude stijl). We hebben beneden 3 slaapkamers een grote leefkeuken en gewone woonkamer. Alles een beetje landelijk ingericht. We hebben ook de badkamer beneden. We hebben een grote garage. De zolder is nog helemaal oud en dus helemaal open, even groot als alle vertrekken beneden. Dit is eigenlijk alleen opslagruimte. We wonen hier met zijn viertjes. Mijn vriend en ik kennen elkaar 8 jaar en wonen 5 jaar samen. We hebben een zoontje van 19 maanden en een hondje scooby!!En we hopen dat er snel een klein wondertje bijkomt.
Groetjes Kim

Hé meiden,

Hier nog een Apeldoorner! Ik woon sinds 1 jaar samen hier, maar kom uit dorpje in NoordHolland. Mijn heimwee maakt dat we waarschijnlijk weer terug gaan naar NoordHolland. Gaan zaterdag zelfs huisje bezichtigen. JIPPIE!! Mijn vriendje en ik zijn ruim 2 jaar samen en hopen snel plannen te kunnen maken voor met z'n 3tjes.
xxx Annette

hoi hoi meiden......

wij wonen al bijna weer 3 jaar in een marcenette woning in dordrecht,,,,,,,, wij hebben beneden de woonkamer   , woonkeuken , wc   en al die dingen ......... boven hebben we 3 ruime slaapkamers (1 hele leege ,,maar hoop niet meer voor lang) en de douche met alle benodigheden . voor de rest hebben we nog een balkon op het zuiden maar niet al te groot .........ja dat was het wel z''n beetje

kus tamara
ps.. echt leuk om dit van elkaar te weten

Hoi meiden..
Wij wonen in haarlem. We zijn in mei getrouwd. En hebben in sept. de sleutel gekregen van ons eerste eigen huisje. Het is bijna klaar. We hebben de keuken aan de voorkant en een tuingerichte woonkamer. We hebben 2 grote slaapkamers en 1 wat kleinere. We hopen gauw die andere lege slaapkamer in te richten met leuke babykamer spulletjes.
liefs pas

Terug
Bovenaan