Hoe wonen jullie ?

Inderdaad een leuk idee om van iedereen te horen hoe je woont..

Wij hebben vorig jaar mei (jaja we wonen er nu precies een jaar) een koopappartement gekocht, op de eerste verdieping.

We hebben een ruime hal, een wc, niet zo'n overdreven grote badkamer, maar wel super mooi afgewerkt, een gesloten keuken die lekker groot is, een superrr groot balkon, een ruime woonkamer (was eerst een kleine woonkamer met daarnaast een slaapkamer), en verder hebben we nu 2 slaapkamers met beide bergkasten!
Geen tuintje, maar goed we willen hier ook weer geen jaren blijven wonen. Het is ruim genoeg en met een baby'tje is dit ook geen enkel probleem, maar in de toekomst willen we wel graag een eengezinswoning.

Verder heb ik een hond, een labrador X border collie, van net een jaar, superr enthousiast, speels en af en toe strontvervelend hihi!
We hebben een parkietje gehad, maar die is per ongeluk weg gevlogen...

Liefs, Maaike

Hey leuk onderwerp!

Ik woon in de prov. Groningen, in een heel klein dorpje (noem lekker geen naam hihi).
We wonen in een oud boerderijtje die we helemaal verbouwd hebben.
Lekker grote tuin erbij, kortom zalig!
Hebben 2 honden, 2 konijnen, paardjes en een hamster.

Groetjes mamaloe (3e uk, bezig sinds aug. 06, hebben 2 zoontjes van 4 en 2)

Hi,
Wij wonen sinds 9 jaar in een eensgezinswoning. Beneden een vrij grote woonkamer, met daaraan gebouwd een half-open keuken. Verder beneden nog een klein badkamertje/wc. Boven hebben we 3 ruime slaapkamers, en nog een inloopkast. De slaapkamers zijn de afgelopen jaren gevuld met 2 dochters (4 en 2,5), dus vorig jaar zijn we begonnen met de zolder te verbouwen.  Er is nu een vaste trap naar zolder gemaakt, en komend jaar willen we er een kamer gaan maken (met dakkapel).
Eigenlijk zij we al aan het verbouwen sinds we hier wonen, eerst een schuur gebouwd, vervolgens  de woonkamer opgeknapt, daarna boven alle slaapkamers en inloopkast gemaakt, dus nu nog de zolder. En als dat klaar is kunnen we weer beneden beginnen... Ach, zo blijven we lekker bezig !
groetjes Melanie

Hee Iris,

Wat leuk dat je in westwoud woon dat is vlakbij mij, ik woon daar 4 kilometer vanaf.

Ik woon in een rijtjeshuis gewoon eensgezinswoning met speelhokje voor jordy dat is onze zoon van drie.
Boven hebben we drie slaapkamers en de badkamer en dan nog een zolder daar willen we nog een dakkapel op hebben.
Achter hebben we een redelijk grote tuin.

Gr: poppie 2

quote: poppie 2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-05-2007 22:57:13'));

Hee Iris,

Wat leuk dat je in westwoud woon dat is vlakbij mij, ik woon daar 4 kilometer vanaf.

Ik woon in een rijtjeshuis gewoon eensgezinswoning met speelhokje voor jordy dat is onze zoon van drie.
Boven hebben we drie slaapkamers en de badkamer en dan nog een zolder daar willen we nog een dakkapel op hebben.
Achter hebben we een redelijk grote tuin.

Hey Poppie 2

Wat leuk nog een Westfries in ons midden.
Ik woon in Hoogkarspel en jij?

Groeten van Miena.

Hallo ladies,

Dit is inderdaad een leuk onderwerp om over mee te praten.
Nou beginnen we maar.

Ik woon nu 1 jaar en 3 maanden samen met mijn vriend, waar ik al 11 jaar mee vrij.
We hebben ons een half vrijstaande woning gekocht in een kindvriendelijke buurt in Limburg.
We hebben boven 3 slaapkamers en een vaste trap naar de zolder.
Genoeg ruimte voor op zijn minst 3 kleintjes ha ha ha.
Verder hebben we aansluitend aan het huis een royale dichte serre en een overkapping. Is echt ideaal voor de zomer.
Op dit moment zijn we de tuin aan het verbouwen.
Ik heb nog een hond van 8 jaar, waar ik helemaal dol op ben.
Zijn naam is Gismo, vandaar de naam Gizzymo.
Het is een kruising tussen een laza apso (he hoe) en een cesar hondje.
Hij is echt mijn schatje. hij kijkt zelfs mee tv. ha ha
Nou dit was mijn verhaal wel zo'n beetje.

Leuk zo'n forum.
Groetjes Gizzymo

Hee miena,

Ik woon in Blokker mijn tante woont in Westwoud en mij nicht in Hoogkarspel dus ik kom daar redelijk veel.
Morgen is er geloof ik markt in westwoud ik denk dat ik wel ff heen ga!

Hoi

Wij wonen in een dorp vlakbij Zwolle. We wonen daar met z'n vieren en hopen met z'n vijfen te mogen wonen.
Wij hebben een boerderij met koeien. Het is een groot vrijstaand huis. Het huis is zo groot omdat de opa van mijn man er bij in heeft gewoond. Heeft 4 grote slaapkamers, twee badkamers en een extra kamer naast de woonkamer dat is voor  ons de werkkamer.  Het is geen oud boerderij of zo. We melken zo'n 65 koeien en we hebben een groot aantal jongvee. Twee honden een voor op de boerderij en een die in huis zit. We wonen hier prachtig alleen hebben we sinds aantal jaren een bungelow park naast ons bedrijf staan en dat is voor ons een nadeel. We kunnen dan niet meer echt uitbreiden.

Groetjes Sharine

Terug
Bovenaan