Hoe wordt jullie babykamer?

A

Anoniem

Guest
Hi,

Vinden jullie het ook zo leuk om met de babykamer bezig te zijn? Volgens mij wordt er nog verbouwd bij een aantal van jullie, maar hebben jullie al ideeën over hoe het moet worden, of is hij al helemaal klaar?

Wij gaan voor een onderwater themakamer. Mijn vader gaat golfjes tekenen een cm of 20 onder het plafond en alles daaronder wordt zeeblauw. Ik heb glinsterverf die daar weer overheen gaat. Ook komen er muurstickers  van visjes en zeemeerminnen enzo.
Bij de Ikea heb ik hele leuke onderwaterlampjes gevonden (zeepaardje en schelpjes).
Dus het wordt een reuze nautisch allemaal, haha.

Misschien leuk om, als de kamer klaar is, hier fotootjes te posten?
Ben benieuwd naar jullie ideeën.

Groetjes, Lotte

Ik ben echt heel saai wat dat betreft. Alle muren blijven wit (structuur) en de meubels zijn van onze eerste nog dus kersen met wit.
Verder heb ik daar de kinderlampen nog hangen en komt er alleen een nieuwe witte luxaflex.

Ik zoek vooraf twee soorten gordijnen uit voor een jongen en meisje en als het dan geboren is, bel ik de winkel welke het moet worden.

Wij zullen net als toen de eerste naar een groot bed ging, dan de kamer helemaal in kinderstijl brengen, inclusief een mooie muurschildering, dat heeft onze oudste ook gekregen.

Dus heel neutraal en rustig blijft het voorlopig de komende jaren.

gr mama van MD

hey

als we voor de bevalling nog niet verhuist zijn krijgt ze nog niet zo'n heel mooi kamertje
maar als we een ander huisje hebben wil ik dr kamertje lichtroze met creme maken en met winnie the pooh.
hopenlijk krijgen we voor de bevalling nog een huisje kan niet wachten haha

groetjes amanda
23weken

hallloo wij krijgen een dochter

en ook al koop ik genoeg roze kleertjes denk ik

ik wil de baby kamer oranje doen       van ons zoontje was het lime groen

groetjes soraya

Bij ons blijft de basis ook heel saai wit. Wij wonen hier nog niet zo lang en hebben alle muren wit laten spuiten. Het kamertje krijgt oranje gordijnen en een grote  rode hanglamp. En verder rode en oranje assesoires. Verder zijn de meubeltjes wit met beuken. Deze zijn nu van mijn zoontje van 2. Zijn  babykamer (in ons oude huis) was lime groen en  fel blauw.  Hij krijgt nu  een  stoere jongens kamer.    

Groetjes sabine

Hoi,

Ik ben juist erg van de kleurtjes, dus ik heb er echt al zin in om te beginnen. We hebben net onze slaapkamer geverfd en 1 muur in verschillende kleuren blokken geverfd (Roze, blauw, groen, oranje en geel). Geen knal kleuren maar ook niet heel zacht.

Voor de baby kamer willen we 2 kleuren pakken waaronder in ieder geval blauw (roze is na de 20 weken echo afgevallen ) en dan nog een kleurtje. Met de andere kleurtjes wil ik nog iets leuks doen, maar wat weet ik nog niet. Of wat leuke circels in verschillende maten of wat kleine vlakken.

Na onze vakantie (10 sept weer terug) gaan we aan de slag. Ik ga dus op de vakantie een ontwerp verzinnen.

Ik vind het in ieder geval heel leuk om andere kamertjes te zien ,dus graag foto's. Zal ik dan ook doen als ik klaar ben.

gr
Ellen

Wij zijn net in januari verhuisd en hadden er bij het behangen al rekening mee gehouden dat er een kinderkamer moest gaan komen dus behangen hoeven we niet (is nu roomwit met beige strepen). Verder willen we de kleur rood gaan gebruiken voor bijvoorbeeld het badje, dekentje, aankleedkussen en .... de gordijntjes. Maar: blijkbaar kunnen babykamers volgens de gordijnfabrikanten alleen roze of blauw zijn dus mocht iemand ergens leuke gordijntjes zien met overwegend rood dan houd ik me aanbevolen!!

HIER NOG IEMAND MET HETZELFDE PROBLEEM!

Wij zijn in dec. verhuisd en alles is heel licht gehouden op het toekomstige babykamertje. Ik wilde nu ook met rood alles leuk en gezellig maken en kon ook maar steeds niets leuks vinden.   Nu heb ik op de markt rode stof gezien voor gordijnen, die komen voor de ramen en voor de boog die het kamertje van het naastgelegen kamertje scheidt, waar onze dochter slaapt. Ve4rder zijn er wel leuke rode spulletjes te koop, ik heb alleen DE LAMP nog niet gevonden......
Meubeltjes zijn allemaal antiek gebeitst. Ik ben nu steeds zo heel nieuwschierig naar het eindresultaat, met de mooie familiewieg erin.......

Liefs Hilma.

Terug
Bovenaan