Hoe wordt jullie babykamer?

Onze babykamer is in beige/bruin tinten.
De kamer is behangen met 2 wanden vol blokken en 2 neutraal beige. Vinden het zelf heel gaaf geworden en rustig.
Eergister schommelstoel gehaald die we via marktplaats hadden gekocht.
Heb foto's op mijn weblog staan, dus als je zin hebt om te kijken, daar heb ik ook buikfoto's bijstaan.

http://www.freewebs.com/babysonneveldt/

Groetjes Daisy

Hoi Hoi!

Wij beginnen volgende week aan onze babykamer. Er komt een witte vloer in van kurk. De muren zijn op dit moment ook nog wit, maar misschien na volgende week ook een
kleur tegen een bepaalde muur.

De meubeltjes zijn bij ons ook wit. Maar het pronkstuk word het plafond, het word een verlaagd plafond met een wolkendek erop geschilderd en dan in de avond is het bedoeling dat we het plafond oplichten met kleine sterretjes die van kleur veranderen van wit naar blauw.........

Dus manlief kan aan de slag van de week!!

Liefs Patricia

Onze babykamer wordt groen met oranje.
We hebben witte meubeltjes en maken 1 muur in kleur + de kozijnen en de gordijnen.
Ook hebben we oranje en groene accessoires.
Het thema wordt een beetje Nijntje achtig, want daar ben ik gek op  
Maar eerst zijn we nog met de kamer van onze oudste dochter bezig!

Liefs

wij gaan ook voor oranje / lime
maar we krijgen waarschijnlijk een meisje dus denk dat er ook wel wat roze bij komt dan.

waar kan je die muurstickers trouwens in nederland kopen??

Wat leuk om al jullie ideeën te horen
Mijn man en ik hebben vandaag een (laminaat)vloer uitgezocht en die wordt 1 oktober gelegd, leuk!

En nog meer leuks, ik mag het aan niemand vertellen dus ik kan het alleen aan jullie kwijt, MIJN ZUS IS OOK ZWANGER! Ze is nu een maand zwanger, dus superspannend allemaal. Het is ook haar eerste, ik hoop dat het vriendjes worden, haha!

En oh ja, die muurstickers heb ik bij Nijhof (woonwinkel) in Baarn gekocht, maar je kan ze eigenlijk bij elke bouwmarkt wel krijgen.

Doewie!

Hoi klussers,

Gelukkig ben ik al een tijdje klaar met de kamers. Mijn oudste heeft een oranje kamer gekregen (was oorspronkelijk de nwe baby kamer). In 2005 hadden we dei al die bestemming gekregen. En de nieuwe babykamer is groen bijgewerkt. Die was al groen maar wegens tijdgebrek niet helemaal goed afgewerkt. 1 muur is helemaal groen, de rest wit. En we hebben witte vitrage met gekleurde vlinders en knalgroene overgordijnen. Verder de bedjes, commode en kast wit, rest houtkleur. En een hoop schapen (ben zelf gek op knuffelschapen incl een hobbelschaap met geluid....hahaha)
Eigenlijk vind ik de kamer nu mooier dan ie was......

Nu mag ik nog de "kleine" dingetjes gaan kopen zoals luiers, kleertjes ed. Maar dan word ik zo hebberig.

Iedereen nog heel veel succes en plezier van het maken van de kamer(s). En misschien wat fotoos op het forum. (ik zou zelf niet weten hoe dat moet, maar.....)

Groetjes Bertine

Terug
Bovenaan