Hoe zat dat met een verhoogd prolactine-gehalte??

Hoi TeHa,

Ha, ha, nee ik heet nog steeds geen Maria... (had wel makkelijk geweest overigens, grapje). We hebben wel geklust, maar minder 'intensief' dan anders zeg maar. Ik was overigens al een jaar 'pilvrij'. Des te frustrerender was het dat ik gewoon regelmatig was en nu opeens niet... Maar ja. Ik ben nog niet ongi geworden, maar dat zal vast nog wel komen.

Hou je me op de hoogte van de ontwikkelingen? Doe ik het ook!

Liefs,
Joline

Oooh Jolinde, ik wist niet dat je al zo lang pilloos was!
Dan is het idd erg raar dat je toen zo lang overtijd bent gegaan.
Was je misschien toch zwanger......!?

Spannend. Je bent nu dus weer overtijd?
*zucht* Soms zou ik willen dat wij mensen net zo makkelijk zwanger raken als honden of katten. Maarja, dan zouden er ook een heleboel ongewenste kindjes hier op aarde rondlopen. Zouden die  kinderen van ons  ooit beseffen hoe wij ouders naar ze verlangt hebben? Waarschijnlijk pas als ze zelf kindjes willen.
Goed... genoeg gefilosofeer weer voor vandaag.

Liefs

Ha TeHa,

Wat zou het mooi zijn als onze kindjes weten dat ze zo ontzettend gewenst zijn. Maar waarschijnlijk weten ze dat inderdaad pas als ze zelf voor de kindjes gaan. In de tussentijd vertel ik mijn zoontje maar heel veel dat mamma van hem houdt.

Klopt, ben nu dus weer 3 of 1 dag overtijd. Tis maar hoe je het bekijkt. Vorige maand had ik namelijk op dinsdag en woensdag ook bloedverlies, maar dat was heeeel erg weinig. Op donderdag barstte het pas echt los zeg maar. Toen was ik al wel 10 dagen overtijd. Achteraf gezien is het inderdaad heel goed mogelijk dat ik wel zwanger ben geweest. Maar ja, helemaal zeker weten doen we het nooit. Dus we wachten het maar weer af. Maar om eerlijk te zijn, word ik echt niet goed van die stomme cyclus van me. Als ik nou gewoon ongi wordt, dan kunnen we weer voor het echie gaan.

En jij? Heb jij al voortekenen dat je ongi gaat worden? Of juist niet, dat hopen we natuurlijk!!

Liefs,
Joline

Hoi Joline,
Ben zojuist onwijs ongesteld geworden. Zat er ook dik in hoor. Ik was behoorlijk sjaggie, en heb van de week erg veel buikpijn gehad. Vanmorgen ook nog es hoofdpijn en pijn in m'n rug en ja hoor.... DAAR ZIJN ZE WEER! Grr.....
Zit nu op dag 24!!! Heb nu dus echt alles tussen 23 en 27 dagen gehad. Om gek van te worden!
Ga straks veel geld uitgeven aan leuke dingen en vanavond ga ik een bak chocolademouse in m'n eentje naar binnen werken. Die rode duiveltjes krijgen mij er echt niet meer onder hoor.

*snik*

Liefs,

TeHa

Ha TeHa,
Ooooh, wat erg!!! Ik kan me voorstellen dat je je helemaal sjaggie voelt! En dan is chocolademousse helemaal geweldig om het een beetje te verzachten allemaal.... Verdorie, wat balen dat je NOD steeds zo verschuift. Lijkt me om gek van te worden! Je weet ondertussen helemaal niet meer waar je aan toe bent. Ik heb het nu  'al' twee maanden en ik word er sjaggie van. En jij hebt het de hele tijd al... Moet je nagaan.
Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Stiekem begin ik nu toch wel een beetje te hopen dat het misschien toch wel raak is deze keer. Terwijl we eigenlijk even een rustpauze hadden ingelast deze maand. Maar wie weet komt het morgen gewoon doorzetten. Dus die test laten we voorlopig in de kast. Vorige maand heb ik er ook 5 voor Jan met de korte achternaam gebruikt. Aanstaande dinsdag ben ik een week overtijd, dus als er dan nog niets is gebeurd gaan we testen. Ben benieuwd of ik dat vol ga houden overigens hoor.

Nou, geniet jij lekker van je chocomousse vanavond. Het blijft elke maand weer .... als je toch ongesteld wordt. Ik  ga voor je duimen  dat het volgende maand wel raak is! En natuurlijk hou ik je op de hoogte van de ontwikkelingen hier.

Liefs,
Joline

Terug
Bovenaan