hoe zie jij je kindje over....

A

Anoniem

Guest
3 jaar: Dan zal Tyche een grote K3 fan zijn en een echt meisje.

7 jaar: Het meisjes-achtige er een beetje vanaf.. bomen klimmen en ravotten is ook leuk.

14 jaar: Haar eerste vriendje.. hopelijk geen gabber ofzo.

25 jaar: President van Amerika hihi!!

Groetjes Kirsten

hahahahaha nou, ook een poging....

3 jaar....eigenwijs als zijn moeder. Kletst de oren van mijn hoofd

7 jaar....wil liever met de computer spelen dan met iets (iemand) anders. Gevolg: eeuwige discussie

11 jaar...naar de "grote" school. Duimen dat ie niet zoals zijn moeder wordt en wel gewoon netjes alle lessen volgt

16 jaar...krijg eindelijk ook interesse in meisjes. Duimen dat ie niet zoals zijn vader is, maar wel een beetje geniet van de vrouwelijke aandacht

21 jaar...studerend...Eeuwige discussie over het feit dat mama niet meer van plan is om zijn kleding nog te wassen....

25 jaar...hartchirurg. Wilde mama ook altijd worden...

Liefs Annet

3 -> Kian rent door het huis en heeft allemaal stoere zinnetjes opgepikt van pappa en vermaakt iedereen met z'n grappen.

7 -> Meneer klimt in bomen, op schuren, onder auto's, en mamma mag iedere keer excuses gaan aanbieden aan buren enzo

14 -> Een tikkeltje verlegen, maar wel een stoer binkie op school. Voorzichtig vriendinnetjes maken.

25 -> Een knappe prins op het witte paard! Gaat netjes schoonpappa om de hand van zijn prinsesje vragen (dus alle prinsesjes uit het andere forum opgepast!) en gaat mamma gelukkig maken met een heeeeeleboel lieve kleinkindjes!

(keep on dreaming)

Liefs Nelleke

Hier Joëlla haar voor uit zicht.

*3 jaar: ze is een echt krengetje (klein bitchie) wil haar zin door drijven, en zit papa constant te knoeien (heeft ze van haar moeder).

*7 jaar: ze wil mama's make-up en geurtjes op doen, en ze speelt met barbies.
Ze wil lang haar laten groeien om daar allemaal mooie vlechtjes van te maken.

*16 jaar: grote mond in de klas, wil niet luisteren naar de leraren, en ook amper naar haar ouders, en popie jopie in de klas samen met haar vriendin, en heeft een vriendje.
Ik had ook altijd een grote mond echt een puber.

*20 jaar: Ze doet een opleiding tot verpleegkundig, en vind het leren niet altijd even makkelijk, ze vind soms andere dingen belangrijker, maar haalt haar diploma wel.

*24 jaar: Ze heeft de leeftijd van haar moeder nu bereikt, en ze heeft een goede baan in het ziekenhuis op de eerste hulp (heeft haar moeder altijd van gedroomd) ze gaat zich specialeseren in het ziekenhuis. Ze woont samen met een lieve jongen en is erg gelukkig.

Hahahaha leuk om zo al te fantaseren over later.
Hoop in ieder geval dat ik mijn aller liefste meisje een goede op voeding mee geef, en dat ze echt heel gelukkig mag worden.

groetjes Sabina Mama van Joëlla.

3 --> Thomas is een heerlijk jochie dat eindelijk de lieve schapenkrullen heeft die papa ook heeft, en vertedert iedereen met zijn grote blauwe kijkers.

7 --> Thomas vindt school (nu) nog heel leuk! Maakt zijn moeder gek met alle dieren die hij "gevonden" heeft. Voornamelijk huisdieren van anderen dus....

16 --> Thomas is een vreselijke puber, precies zoals zijn oma voorspeld had. Papa mag zijn boetes betalen voor brommerrijden zonder helm en te hard rijden!

25 --> Thomas is fatsoenlijk opgedroogd! Hij is dierenarts gewordenen neemt nog steeds alle zielige huisdieren mee naar huis. Zijn eigen huis dan waar nu zijn vrouw er gek van wordt en zijn kinderen het geweldig vinden....

Ik zit al helemaal weg te dromen... We moeten elkaar allemaal maar te vriend houden met onze geweldige   kinderen. kunnen we elkaar nog eens van dienst zijn, hahaha!

-X- marieke

3 Jaar:   Een erg vrolijk en sociaal ventje met de daarbijhorende
                    kwajongensstreken.
                      Dat ik bv verrast wordt in de kamer omdat er met stift de nieuwste        
                      modeprints  op mijn muur is getekend,.. Grmbl...

7 Jaar : Kay is een echte jongen, altijd smerig, knie kapot, blauwe plekken,          
                      maar vooral  een ventje waar je niet kwaad op kan worden. Ondanks
                      zijn wilde  gedoe een  echte knuffelkont!

16 Jaar : Uiteraard flink gespaard voor zijn brommertje en wordt er al met
                      regelmaat    
                         aan  de voordeur gebeld door meisjes met de vraag of Kay thuis is. Kay
                        voelt zich  daar erg opgelaten door omdat mama en papa hem ermee
                      voor de gek houden  hihi..  Verder doet hij het erg goed op school en is
                      hij geen échte moeilijke puber (want anders neemt mama hem eens
                        mee naar d'r werk!! haha)

23 Jaar : Kay heeft al een jaartje verkering en dat gaat erg leuk! Mama geniet
                        erg van deze periode haha.. Wie weet heeft zijn broertje/zusje dan ook
                          al aanhang en wordt het een gezellig kippenhok hier!!
                          Kay studeert met succes en zie hem iets richting psychologie doen óf
                          op de ambulance zitten.
                        Het is een erg sociale knul die graag mensen om zich heen heeft en
                        een  "dankbaar" beroep gaat uitoefenen..

30 Jaar  : "Mam, Pap.. Ik heb een mooi kado voor jullie, maar dat pakken wij
                            pas over 9 maanden voor jullie uit!!" (janken janken,.. hihi)
                           Kay is nog steeds met dezelfde meid samen (wie wil??) en heeft een
                          bescheiden huisje, leuk ingericht en klaar voor zijn mooiste jaar van
                          z'n leven,.. zijn eerste kindje..

50 Jaar : "Mam, zal ik even uw mond afvegen? Uw vanillevla loopt er naast.."
                           Tsja,.. waar zou ik op dat moment zitten,.. zucht,..
                          Ondanks dat ik me dan niet veel meer kan herinneren hoop ik wel op
                          dié momenten nog van mijn kinder en kleinkinderen te genieten..

Erg leuke topic en raak zelfs ontroert nu ik even wegzwijmel in de toekomst..
Jeetje,.. Wat is ons toch iets moois overkomen..

Esmé mv Kay

Hi,

Op zich is het best eens leuk om zo weg te dromen, maar ik vind het ook gevaarlijk.  Je kunt onbewust al een pad uitstippelen voor je kindje. En 1 ding weet ik zeker: het pad dat ik zou kiezen voor ons mannetje is niet het pad dat hij kiest.....
Ik las ooit in een boek de volgende uitspraak:

Laat de dromen van de ouders niet de nachtmerrie worden van de kinderen!!

Groetjes Charlotte  

Charlotte,..

Je kan mij niet wijsmaken dat je nooit fantaseert over de toekomt..
Dat doet namelijk iedere ouder!

Dit is puur even wegdromen in de toekomst,.. een fantasie..
Totaal niet gebaseerd op werkelijkheid!
Daarbij zal ik de laatste zijn die mijn kind iets opdringt en mij het niet uit maakt wat hij later zal worden.

Ik ben gelukkig als mijn kind het ook is, met wat hij of wil gaan doen!!

Dus kan de mening niet met je delen..

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan