hoe zie jij je kindje over....

Hi Esme,

Ik denk dat jouw instelling dezelfde is als de mijne.
Tuurlijk fantaseer ik wel eens over zijn toekomst, maar probeer me er ook bewust van te zijn dat het MIJN fantasieen zijn en niet de zijne, dus ik denk dat we er wel hetzelfde over denken, alleen ik spreek het wat duidelijker uit. (ben  waarschijnlijk door mijn opvoeding en de opvoeding van mijn vriend extra voorzichtig)

Groetjes Charlotte

Oke Esmee,
Ik meld me aan als het vriendinnetje dat voor Kay komt aanbellen aan de voordeur.
Maar mijn mama zegt dat hij dan wel lief voor mij moet zijn!
Kusje van Tyche

Charlotte,

Je moet mijn reactie ook niet als een aanval zien hoor..
Was alleen van mening dat als je met ál die dingen rekening moet houden, je onderhand niks meer mag zeggen en doen omdat dan,.... Begrijp je?

Het leven is in alle vormen kwetsbaar danwel beinvloedbaar. Erg makkelijk om misbrijk/gebruik van te maken als je niet sterk in je schoenen staat.

Een eigen willetje, mening en voorkeur is daarom iets wat je moet koesteren in plaats van afwijzen!

Ik ben het daarom ook met jou eens dat je een kleine niet je eigen verwachtingen moet opleggen, maar het kind moet stimuleren in dat wat hij begeert of waar hij plezier in heeft.

Maar het onderwerp dwaalt af..
Het is een feit dat fantaseren over je kindje een blijk is van hoe gek je van je kind bent. Dat het je bezig houd en je er het beste mee voor hebt. De fantasieen zijn dan ook gebaseerd op de HUIDIGE karaktertrekken en niet die van over een paar jaar.. Want dat weten we niet!!

Voorzichig zijn is prima, maar jezelf zijn en lekker genieten zonder teveel nadenken is heerlijk!

Lekker dromen dus!!

En Tess84,

Kay is zo'n enorm lief ventje.. Dat zal hij dan ook wel voor Tyche zijn
Ben jij ook lief? Want op een vervelende schoonmoeder zit niemand te wachten haha

Esmé mv Kay

Tuurlijk ben ik lief!
Voor Kay helemaal! Kom op ik ken het beroep van zn moeder!!

Maareh.. ik zie dat je nop nog meer topics van me hebt gereageerd maar moet nu weg.. dus niet nu al denken dat ik brutaal ben

Terug
Bovenaan