Hoe zien de baby's er nu uit?

quote: Inge Flausmaus reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-12-2007 20:44:35'));

HELP! Ik wil ook een foto plaatsen maar hoe moet het ook alweer?!?!?!?

Ga naar imageshack.us en klik eerst op rezise image. Dan klik je op for websites and e-mail. Vervolgens kan je op remove size/resolution bla bla bla om te voorkomen dat je zo'n rare zwarte balk krijgt en dan blader je naar een foto en daarna druk je op host it. Je hoeft geen account aan te maken. Als je foto er is kopieer je hem met je rechter muisknop en je kan hem zo plakken. Ik open altijd een tweede tabblad zodat ik niet opnieuw hoef in te loggen.

Groetjes van Marloes

hier is lorena 4 en halve maand
ik kon niet kiezen dus heb ik twee foto's geplaats.
liefs wendy

quote: mamatorist reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-12-2007 12:10:17'));

quote: Inge Flausmaus reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-12-2007 20:44:35'));

HELP! Ik wil ook een foto plaatsen maar hoe moet het ook alweer?!?!?!?

Ga naar imageshack.us en klik eerst op rezise image. Dan klik je op for websites and e-mail. Vervolgens kan je op remove size/resolution bla bla bla om te voorkomen dat je zo'n rare zwarte balk krijgt en dan blader je naar een foto en daarna druk je op host it. Je hoeft geen account aan te maken. Als je foto er is kopieer je hem met je rechter muisknop en je kan hem zo plakken. Ik open altijd een tweede tabblad zodat ik niet opnieuw hoef in te loggen.

Groetjes van Marloes

als je het nog makkelijker wilt doen!!
als je hyves hebt kun je de foto die je wilt gebruiken kopieren met rechtermuisknop,
en dan gewoon hier plakken op de zelfde manier.
en je krijgt de foto meteen in beeld.

liefs wendy

Oke ben weer trots op mezelf.
Gelukt.

Dit is Merel.
Geboren op 26 augustus hier ongeveer twee en een halve maand oud. Schatje he

Ja oke met hyves is makkelijker.
Nu alleen nog uitvogelen hoe de foto's scherp te krijgen

Hallo meiden

ik kom ook ff showen haha

hier is milad net uit bad

en dan nog 1tje daar zit milad in z,n trillwipper haha

hier is die 4 en half maand

groetjes van anna

Hoi Allemaal

.
Dit is de kleine meid bij een kerstshow.
we moeten alleen nog een keer ,want foto's maken met mijn mobiel is niet top!

Groetjes Jessica

hallo moeders
hier ook een foto van Quinten is hij 3 maanden

Terug
Bovenaan