Hoe zien jullie er uit?

Hoi,

eielijk heb ik een foto gevonden. het is een beetje een rare foto want ik was net met onze middelste zoon bezig met koekjes bakken toen mijn man me riep en voordat ik er erg in had flitste het fototoestel.

Groetjes van marloes

zoals jullie kunnen zien heb ik ook nog wat kilo's edxtra eraan hangen (kijk maar op mijn rug)

Hoi Jessica,

wat leuk dat je het toch hebt aangedurfd om een foto van jezelf te plaatsen.

Groetjes van Marloes

ps ik zag dat jij een ring om hebt op de foto. Ik kan mijn trouwring en mijn verlovingsring nog steeds niet om.

Ook voor mij was het even zoeken. Ik sta niet graag op foto's. Ik maak ze liever zelf!
Dit is er eentje een paar dagen na de bevalling:

Groetjes, Karin

PS: Wat betreft die trouwring: Ik heb mijn trouwring gekocht toen ik al zwanger was van Eva. Na haar geboorte is hij twee maten kleiner gemaakt, maar hij was me nog altijd iets te groot. Eigenlijk zit mijn trouwring dus alleen goed als ik zwanger ben . Nu zit hij ook nog wel goed, maar dat komt omdat die laatste extra kilootjes er maar niet af gaan.

Ook ik sta niet graag op foto's.Op de een of andere manier sta ik er altijd beroerd op.
Ik ben voor het eerst vrijwillig op de foto gegaan toen ik zwanger was van Joyce.Elke eerste van de maand een foto van mijn zwangere buik.Kon ook niet veel aan fout gaan.

Tijdens deze zwangerschap was ik overal aangekomen en hield ook overal vocht vast.Behalve op mijn handen en dus ook vingers.
Ik was meer dan 30 kilo aangekomen,maar niet te zien aan mijn handen.
Er moeten er ook nog steeds 20 af,maar alles blijft lekker zitten waar het zit.
Dat wordt heel streng lijnen als ik geen bv meer geef.

Groetjes Jessica

Hoihoi,

ik ook even spitten maar maak ook eigenlijk altijd de foto's en zeker nu met nog 20 kilo teveel pas ik echt niet op de foto. Hier een foto toen ik net zwanger was van levi samen met mijn oudste zoontje Jelle.

groetjes chimene

Terug
Bovenaan