Hoe ziet bloed van een innesteling eruit en wanneer is dat??

A

Anoniem

Guest
Hai allemaal,

Zo da's nog eens een duidelijke vraag he?! haha
Ik heb tussen morgen en volgende week zaterdag ergens mijn NOD en nu heb ik vanmorgen een streepje bruin bloed verloren en vlak daarna een heel klein bruin proje bruin slijm. Kan dit een innesteling zijn???
Ik heb het idee dat ik ongeveer 7 dgn geleden mijn ei heb gehad...
Hoop dat jullie me kunnen helpen..

xx Es

hey esther,

volgens mij is dat ongeveer een week voor dat je ongi moet worden,dus dat kan kloppen dan he.
ik zag dat jij ook hele zere benen had,ik ook echt niet normaal,maar misschien komt het van het sporten
xxx

Hey Mier,

ja dat had ik gsiter ook ja, echt onwijs zere benen, maar dat heb ik vaak ook als ik ongi moet worden... maar vandaag is het minder of eigenlijk is het weg en mijn zere onderrug ook!!
Wanneer is jou NOD ook alweer?

xxx

hey esther,

tussen morgen en donderdag,dus kan nog alle kanten op.
pffffffffffff dat wachten ook........

xxx

Drama!!! Wachten duurt veel te lang!!!
maarja, hoort erbij, ik hoop gewoon echt voor ons dat we zwanger zijn, dat zou toch helemaal geweldig zijn?!?!
Ik ga vlgd weekend testen (mocht de ongi er dan nog niet zijn en als ik het volhoud)
En jij???

xx

wow knap hoor als je het zo lang volhou,ik ben nogal ongeduldig hahaha
en flink strooien dan he esther
en net als wat vlinder ook al zei 3e x scheepsrecht dus dat zal mooi zijn

xxxx

Ha Mier.

We kruisen elkaar denk ik een beetje op dit forum  haha.
Nu zie ik ook wanneer je je nod hebt.

Wordt voor jou ook een spannende week!
Succes ermee. Ik blijf lezen hoe het met jullie (ook met Esther natuurlijk) verder gaat.

x-vlinder

Nou, ik probeer geduldig te zijn... hahaha...
Ik denk niet meer dat ik deze maand kan strooien, maar we wachten af.... We duimen voor elkaar!!!!

Hele dikke kus, Es

PS kom straks nog wel ff kijken hier, maar ga nu een paar aflevrigen  Lost kijken

Terug
Bovenaan