Hoe ziet bloed van een innesteling eruit en wanneer is dat??

idd hahaha,ik hou jou ook in de gaten en ga duimen dat het niet door gaat zetten

xxx

Misschien dat we morgen even verder kunnen kletsen...is wel gezellig zo tegelijkertijd!

Anders moeten we een keer op een bepaaldee tijd afspreken haha.

Misschien tot morgen.

x-vlinder

Hallo,

Over het algemeen heb je roze afscheiding met soms wat helder bloed erbij als je een innestelingsbloeding hebt.

Men denkt dat als je bruinverlies hebt in de weken na je NOD dat het nog innestelbloed is, maar dan inmiddels oud. Ik heb nog niet gehoord van bruin innestelbloed voor de NOD. Maar kan je dus geen zekerheid geven. Anders misschien een idee om via google ofzo op te zoeken.

Succes met afwachten! En hopelijk blijven de rd's weg!

Groetjes,
mv Tijs

hai mv Tijs,

Op google vind ik allerlei sites waarop staat dat innestelbloed juist wel bruin is en maar een klein beetje, maar ja overal staat wat anders.....
We wachten af...........

xxxxxxx Es

Als het lichtroze kan zijn, dat heb ik vorige week een paar keer gehad, ook donderdag na het klussen had ik lichtroze afscheiding? Vandaag NOD, dus zo spannend! Als mijn ongi vandaag weg blijft ga ik morgen maar even een testje doen!

Liefs Yvonne

Hai Vlinder,

Nog een RD's te bekennen, wel hele zere tepels en borsten momenteel.... Nu zit ik op dag 30, wil toch stiekem morgen wel ff testen, gewoon om mezelf gerust te stellen, heb toch genoeg testjes......
hahahaha

xxxxxxxxxxx Es

En.....

Zie net  dat je vandaag getest hebt?

Ben super benieuwd.

Hier alles nog hetzelfde. Bruin bruin bruin .
Morgen zal de grote doorbraak wel weer zijn .

Laat je nog wat weten?

x-vlinder

Terug
Bovenaan