hoe ziet het slijm er uit als je wel zwanger bent

Hoi ieniminie
Heb net een test gedaan hardstikke negatief
Ik dacht echt dat ik wel zwanger was , maar ja schijn bedriegt.
Ik hoop echt   dat ie bij jou wel raak is
Veel succes
Gr quinsjen

Ik wil jullie niet ontmoedigen, maar ik heb zelf de afgelopen 2 rondes enorm veel slijm- en vochtverlies gehad (bah) en ik dacht ook dat het een duidelijk verschijnsel van zwangerschap was. Helaas. In de laatste twee weken van mijn cyclus schijnt het er ineens bij te horen.  Ik ben dus nog niet zwanger. Nu bezig in ronde 5 en het slijm begint alweer te komen. Of het nu een goed of slecht teken is... ik weet het niet!  

hallo
Nou eerst was het idd wel heel veel dat was voor mijn officieele nod
nu een week overtijd en het is nu bijna niks meer.
 Snap er gewoon niks van
Maar meer dan afwachten kan ik toch niet dus ik wacht maar effe

Gr Quinsjen

Hallo meiden,

Volgens de test van afgelopen zaterdag ben ik zwanger!
Het plusje was nog niet heel duidelijk, maar hij stond er wel. Deze week test ik nog een keer om zeker van de zaak te zijn.

Mijn afscheiding is op het moment meer dan anders. Het is wit-geel en dun. Niet kleverig, niet dik. Een beetje moeilijk uit te leggen, maar hopelijk hebben jullie er wat aan.

Liefs,
JWW

ik weet net een halfuurtje dat ik zwanger ben van ons nummertje 2. en mijn afscheiding was een paar dagen erg dik,..echt klodders zeg maar (beetje vies praatje) misschien dat dat te maken had met de innesteling,.,.nu is het nog steeds vrij dik en t ruikt ook wat sterker dan normaal!

verder had ik deze hele week vreselijk het gevoel dat ik ongesteld moest worden,..net zoals elke maand maar ik ben zwanger!!!!!!!

allemaal veel succes

bedankt meiden
Ik zal nu toch echt effe moeten afwachten
Ik gaat woensdag naar de dokter
ben nu 7 dagen overtijd is me nog nooit overkomen ( test was vorige week wel negatief)

gr Quinsjen

Hoi allemaal,
ik had eens een vraagje. Ik ben eergisteren heel hard verschoten omdat ik een doorzichtige rekbare dikke slijmprop had in mijn broek (sorry voor de vieze details) heb dit nog nooit gehad, nu heb ik geen verlies van slijm meer dat ook wel raar is want heb er altijd wel last van en nu niets. 
Ik wil ook heel graag zwanger worden maar ben deze maand er niet te hard mee bezig ik neem foliumzuur sinds september. Weet iemand raad? 

Groetjes

Terug
Bovenaan